رشد سهام اپل در پی انتشار اخبار محصولات جدید

یک‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دعوت‌نامه‌ی رویداد معرفی محصولات جدید اپل به تازگی برای مهمانان ارسال شده و در پی انتشار این خبر ارزش سهام آن رکورد جدیدی را ثبت کرده است.
تبلیغات

روز پنجشنبه بعد از انتشار اخبار معرفی محصولات جدید غول تکنولوژی یعنی اپل قیمت سهام این شرکت به بیش از ۲۲۸ دلار رسید و رکورد جدیدی را ثبت کرد. طبق اطلاعیه‌ی این شرکت قرار است آیفون جدید در ماه سپتامبر در رویدادی در کالیفرنیا معرفی شود.

شرکت اپل دعوت‌نامه‌های حضور در رویداد و رونمایی از آیفون جدید در تاریخ ۱۲ سپتامبر را برای مهمانان ارسال کرده است. امسال شرکت اپل سه مدل تلفن هوشمند جدیدی را به بازار معرفی می‌کند که مانند آیفون x ناچ و صفحه نمایش لبه به لبه خواهند داشت. همچنین احتمال دارد آیپد پرو و ایرپادهای جدید این برند نیز در طول رویداد معرفی شوند.

gather round

طبق گزارش رویترز شرکت اپل چند وقت پیش و در سکوت کامل استارتاپی در زمینه‌ی تولید لنز برای عینک‌های هوشمند را خریداری کرد. گفته شده این شرکت مشغول ساخت تجهیزات پوشیدنی در زمینه‌ی واقعیت مجازی است که می‌تواند اطلاعات دیجیتال را در دنیای واقعی قرار دهد. اوایل همین ماه بود که اپل بعد از درآمد حاصل از فروش سه ماهه‌ی دوم به اولین شرکت تجاری آمریکا با ارزش یک تریلیون دلار تبدیل شد. طبق گزارش بلومبرگ ارزش سهام اپل بعد از عرضه‌ی عمومی در سال ۱۹۸۰ حدود ۴۰ هزار درصد رشد داشته است و رشد ارزش سهام آن از ابتدای امسال ۳۱ درصد بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات