بیستمین استارتاپ گرایند اصفهان با حضور موسس استارتاپ بقچه

سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بیستمین رویداد استارتاپ گرایند اصفهان یکشنبه ۱۷ تیر در کتابخانه‌ی مرکزی این شهر برگزار می‌شود. میهمان این رویداد علیرضا اسکندری موسس استارتاپ بقچه است.
تبلیغات

اصفهان به‌عنوان یکی از معدود شهرهای بزرگ ایران با ترتیب منظمی میزبان رویداد استارتاپ گرایند بوده است. این شهر تاکنون ۱۹ رویداد را با حضور کارآفرینان برتر اکوسیستم استارتاپی ایران برگزار کرده است. از موسسین استارتاپ‌هایی همچون تپسی، مامان‌پز، شیپور و تسکولو تا کارآفرینان باتجربه‌ای همچون شاهین طبری موسس چارگون، میهمان این رویداد در اصفهان بوده‌اند.

بیستمین رویداد استارتاپ گرایند، در تیرماه و در روز یکشنبه ۱۷ تیر  و از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن همایش‌های کتابخانه‌ی مرکزی این شهر برگزار می‌شود. میهمان این رویداد اصفهانی‌ها، علیرضا اسکندری یکی از موسسین استارتاپ بقچه است. استارتاپ بقچه در تهیه و توزیع نان سنتی به‌صورت اینترنتی فعالیت می‌کند و یکی از پیشگامان این نوع از تحویل مواد غذایی در کشور است. اسکندری پیش از تاسیس بقچه فعالیت‌های متعددی خصوصا در بخش محصولات نرم‌افزاری داشته است. او اپلیکیشن‌هایی همچون آواسنج و هدفون را منتشر کرده و همچنین یک فروشگاه اینترنتی به نام صداگرافی تاسیس کرده است.

استارتاپ گرایند اصفهان

وبسایت زومیت به‌عنوان حامی رسانه‌ای رویدادهای کارآفرینی و کسب‌وکار، در رویداد بیستم استارتاپ گرایند اصفهان نیز حضور خواهد داشت. گزارش این رویداد در اولین فرصت در زومیت منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است تیم اجرایی رویداد استارتاپ گرایند اصفهان کد تخفیفی برای کاربران زومیت در نظر گرفته‌اند. کاربران می‌توانند با استفاده از کد Zoomit-SG20 و از این لینک نسبت به خرید بلیط رویداد اقدام کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات