داشتن یک زندگی کارآفرینی به هیچ عنوان ساده نیست. برقراری تعادل میان کار و رسیدگی به نیازهای زندگی شخصی در چنین شرایطی بسیار سخت و نیازمند مدیریت دقیق است. مهم نیست کسبوکار خودتان را شروع کرده باشید یا تازه قصد دارید برای آن برنامهریزی کنید؛ مهم این است که یاد بگیرید اوضاع را به بهترین شکل مدیریت کنید. موفقیت به حل کردن هزاران مشکلی بستگی دارد که در طول کار با آنها روبهرو میشوید و با استفاده از نکات ریز و دقیق آنها را حل میکنید. در ادامهی این مقالهی زومیت به مرور نکاتی در مورد تعهد، نظم و انضباط و کار سخت و هوشمندانه میپردازیم و اهمیت آنها را در رشد کسبوکار بررسی میکنیم.
۱- آیا بیش از حد فکر میکنید و کمتر کار میکنید؟
گری وانرچاک، مدیرعامل شرکت Vaynermedia، نویسنده و سرمایهگذار موفق در شرکتهایی مانند تامبلر، توییتر و اوبر میگوید:
۲- آیا فکر میکنید این اتفاق هیچ موقع برای شما رخ نخواهد داد؟
مارک کوبان، یکی از انسانهای موفق در کارآفرینی و همبنیانگذار Broadcast.com میگوید:
۳- آیا ایمان خود را به کسبوکارتان از دست دادهاید؟
برد بلونت، سرمایهگذار استراتژیک، بنیانگذار و مدیر KrowdMentor میگوید:
۴- آیا نسبت به انتقاد دیگران حساس هستید؟
بریسن جانسون، مشاور بازاریابی و کارآفرین موفق میگوید:
۵- آیا انسان مشتاق، پیگیر و صبوری هستید؟
حوزوئه آرتیاگا، متخصص روابط عمومی میگوید:
۶- آیا از افراد مناسب، سؤال مناسب میپرسید؟
نهیما داگلاس، بنیانگذار شرکت Vision Trading Network میگوید:
۷- آیا احساس مسئولیتپذیری میکنید؟
شادی الابابیدی پترسون، مدیر توسعهی 8760 میگوید:
۸- آیا اهمیت کار تیمی را میدانید؟
سریش کومار، کارآفرین موفق در سطح جهانی میگوید:
۹- آیا افراد نامناسبی در اطرافتان هستند؟
جیسون دیویس، مدیرعامل شرکت OneOne7 که در زمینهی تولید موسیقی فعالیت میکند میگوید:
نظرات