گزارش همایش تداوم کسب و کار و شانزده سالگی سامانه سبز
فرزاد فروردین، مدیرعامل سامانه سبز رایان در مراسم شانزدهمین سالگرد تأسیس شرکت سامانه سبز رایان گفت: «سامانه سبز رایان در سال ۱۳۷۹ به همت گروهی از مدیران با تجربه پا به عرصه وجود گذاشت و امروز دوران بلوغ خود را جشن میگیرد. بنیان این شرکت بر اساس تجربیات قبلی پایهگذاران آن در جایگاه مدیریت شرکتهای انفورماتیک و بهرهگیری از کارشناسان متخصص در این حوزه استوار است.»
فرودین اضافه کرد: «شرکت در مدت ۱۶ سال فعالیت خود، همواره تلاش کرده با شناسایی نیازها و دغدغههای روز سازمانها و همگام با تحولات فناوری اطلاعات، راهکارها و محصولات مناسب ارائه دهد.»
علی آقابابایی، مدیر فنی سامانه سبز در این مراسم اعلام کرد: «با پیشرفت روزافزون فناوری اطلاعات، کسبوکارها هر روز بیش از پیش به این صنعت وابسته میشوند و بدون آن نمیتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. از طرفی هرگونه وقفه در سرویسهای مهم، هزینه و خسارتهای هنگفتی را برای سازمانها در بر دارد و کسبوکارشان را دچار چالشهای جدی میکند.»
او ادامه داد:«مشکلاتی از قبیل خرابی تجهیزات و برنامههای کاربردی، خطاهای انسانی، حملات اینترنتی، بلایای طبیعی و ... با نابودی دادهها یا از دسترس خارج کردن سرویسها، تهدیدی کاملا جدی برای کسبوکارها به حساب میآیند. ما در همایش تداوم کسبوکار سعی کردهایم با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان خود، سازمانها را با بزرگی این تهدیدات، بحران ناشی از آنها و راههای مقابله با این بحرانها آشناکنیم.»
میلاد سفیدگران، مشاور حوزه مخابرات و ارتباطات شرکت رایان سبز نیز ضمن برشمردن علل ایجاد وقفه در سرویسهای خدماتی به تبیین راهکارهای پیشنهاد شده توسط معتبرترین مراکز تحقیقاتی و مخابراتی جهان پرداخت.