پروژکتور لیزری تمام‌رنگی شیائومی معرفی شد

سه‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی از پروژکتور لیزری تمام رنگی جدید خود رسماً رونمایی کرد. این محصول در دوره‌ی پیش‌خرید با قیمت ۱۰۲۰ دلار دردسترس خریداران است.
تبلیغات

اگرچه شیائومی را بیشتر با گوشی‌های هوشمندش می‌شناسیم اما این شرکت محصولات متنوع دیگری نیز به بازار عرضه می‌کند. این برند چینی اکنون پروژکتور جدیدی معرفی کرده که تئاتر لیزری تمام‌رنگی (Full-Color Laser Theater) نام دارد.

به گزارش گیزموچاینا، قیمت پروژکتور تمام رنگی لیزری جدید شیائومی ۶۹۹۹ یوان (حدود ۱۰۹۹ دلار) تعیین شده اما خریداران می‌توانند این محصول را در دوره‌ی پیش‌خرید با قیمت ۶۴۹۹ یوان (حدود ۱۰۲۰ دلار) سفارش دهند. انتظار می‌رود عرضه‌ی این پروژکتور از اوایل ماه آوریل در چین آغاز شود.

پرژکتور لیزری تمام‌رنگی جدید شیائومی برخلاف سایر پروژکتورهایی که این شرکت قبلاً روانه‌ی بازار کرده، از منبع نور لیزر سه‌رنگ RGB برای ارائه‌ی تصاویر استفاده می‌کند. گفته شده که شفافیت تصویر این محصول ازطریق کریستال مایع LCoC روی فناوری سیلیکون، بهبود داده شده است.

پروژکتور لیزری تمام رنگی شیائومی

غول فناوری چینی اعلام کرده است که پروژکتور جدید این شرکت گواهینامه‌ی نور آبی کم (SGS) را دریافت کرده و درواقع شدت نور آبی این محصول در محدوده‌ی ۴۱۵ تا ۴۵۵ نانومتر است که به‌طور مؤثر کنترل شده و تماشای محتوا را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

پروژکتور لیزری تمام‌رنگی شیائومی از بلندگوهای دوگانه بهره می‌برد و گواهینامه‌ی DTS و دالبی را نیز دریافت کرده است. این محصول همچنین از میدان صوتی مجازی صدای پانورامیک WANOS چین پشتیبانی می‌کند تا کیفیت صدای خروجی آن افزایش یابد. از دیگر مشخصات این پروژکتور می‌توان به پردازنده‌ی چهارهسته‌ای Amlogic T982 و دو گیگابایت رم DDR4 اشاره کرد. شیائومی در بخش نرم‌افزاری از نسخه‌ی مخصوص تلویزیون MIUI در این محصول بهره گرفته است. این دستگاه از الگوریتم AIPQ برای ارائه‌ی تصاویر باکیفیت‌تر بهره می‌برد؛ قابلیتی که کاستی‌های پخش تصاویر در پروژکتورهای لیزری را جبران می‌کند. این محصول همچنین به سه رابط HDMI، یواس‌بی ۳٫۰، SPDIOF و LAN مجهز شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات