ال جی از ساخت دَرِ کشویی اتوماتیک با نمایشگر شفاف OLED خبر می‌دهد

سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در همکاری با شرکتی سوئدی، موفق به تولید در کشویی خودکار با نمایشگر شفاف OLED شده است که برای کسب‌وکارها ارائه خواهند شد.
تبلیغات

ال‌جی به‌تازگی با شرکت سوئدی Assa Abloy Entrance Systems برای ساخت در کشویی خودکار با نمایشگر OLED شفاف همکاری کرده است. این درهای هوشمند قرار است برای کسب‌وکارها تولید شوند و به گفته‌ی ال‌جی، می‌توانند از طریق نمایشگر OLED به مشتریان خوش‌آمدگویی کنند، با کارمندان در ارتباط باشند یا تبلیغات نشان دهند.

این نخستین باری نیست که ال‌جی در حوزه‌ی نمایشگر شفاف دست ‌به انجام کار خاصی می‌زند؛ این شرکت مدتی است در زمینه‌ی ساخت نمایشگر شفاف تلاش می‌کند و در اوایل سال گذشته‌ی میلادی، مجموعه‌ای از نمایشگرهای شفاف خود را معرفی کرد. پنل‌های شفاف ال‌جی قرار است از طریق درهای کشویی خودکار در دنیای واقعی مورد استفاده قرار بگیرند.

در ماه آگوست ۲۰۲۰ (مرداد و شهریور ۱۳۹۹) ال‌جی در بیانیه‌ای اعلام کرد از نمایشگرهای شفاف در پنجره‌ی واگن‌های مترو در شهرهای پکن و شنزن چین استفاده می‌شود. رسانه‌ی OLED-Info می‌گوید تلویزیون‌های شفاف OLED پاناسونیک و شیائومی مجهز به پنل‌های ساخته‌شده توسط الجی هستند. 

در کشویی اتوماتیک ال جی / LG درحال نمایش تبلیغات طرح مفهومی

این تصویر نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از پنل OLED در هوشمند ال‌جی برای نمایش تبلیغات استفاده کرد

دیگر شرکت بزرگ‌ تولیدکننده‌ی نمایشگر در کره‌ی جنوبی یعنی سامسونگ نیز سابقه‌ی تولید آزمایشی نمایشگر شفاف را در کارنامه دارد. خبرگزاری The Korea Herald در سال ۲۰۱۶ گزارشی اختصاصی منتشر کرد و مدعی شد سامسونگ فرایند توسعه‌ی فناوری نمایشگر شفاف را متوقف کرده است.

در بیانیه‌ی مطبوعاتی جدید ال‌جی به‌طور واضح گفته نمی‌شود که درهای رده‌بالای هوشمند این شرکت چه زمانی در دسترس کسب‌وکارها قرار خواهند گرفت. با درنظرگرفتن این حقیقت که فرایند پیاده‌سازی فناوری نمایشگر شفاف OLED آغاز شده، احتمالا فاصله‌ی چندان زیادی تا استفاده از درهای مجهز به پنل OLED در مراکز خرید بزرگ باقی نمانده است.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی این خبر دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات