یک دهه رهبری؛ سامسونگ بار دیگر بزرگ‌ترین برند بازار ساندبار شد

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
ساندبار سامسونگ q990b2
سامسونگ از سال ۲۰۱۳ بزرگ‌ترین برند ساندبار در سطح جهان بوده است.
تبلیغات

سامسونگ در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام‌ کرده که بزرگ‌ترین برند ساندبار جهان در سال ۲۰۲۳ بوده است. این شرکت طی ۱۰ سال گذشته به‌طور متوالی به این موفقیت دست یافته است. سامسونگ در سال ۲۰۲۳، ۱۸٫۸ درصد از سهم بازار و ۲۰٫۳ درصد از سهم درآمد را در سطح جهان به خود اختصاص داد.

سامسونگ سال‌به‌سال و به‌طور مداوم با معرفی چندین ساندبار رده‌بالا همراه‌با فناوری‌های جدید، مرزها را جابه‌جا کرده است. از جمله فناوری‌های صوتی این شرکت می‌توان Q-Symphony را نام برد که از بلندگوی ساندبار و تلویزیون به‌طور هم‌زمان برای ارائه‌ی تجربه‌ی صوتی فراگیر استفاده می‌کند.

غول کره‌ای با معرفی فناوری Wireless Dolby Atmos، محدودیت استفاده از سیم بین تلویزیون و ساندبار را برای استفاده از Dolby Atmos حذف کرد. همچنین با تکیه‌بر فناوری SpaceFit Sound، ساندبار سامسونگ صدا را به‌طور خودکار با توجه به اتاقی که در آن قرار می‌گیرد، کالیبره می‌کند.

ساندبار HW-Q990C سامسونگ سال گذشته به‌دلیل بهره‌مندی از صدای ۱۱٫۱٫۴ کاناله و خروجی صوتی ۶۵۶ وات، به‌عنوان بهترین ساندبار جهان شناخته شد. این ساندبار از ویژگی‌هایی همچون AirPlay 2 و SpaceFit Sound Pro بهره‌ می‌برد.

سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۴ نسل بعدی ساندبار پرچمدار خود را به‌ نام HW-Q990D رونمایی کرد که به‌زودی روانه‌ی بازار خواهد شد.

چیولگی کیم، معاون اجرایی کسب‌و‌کار Visual Display سامسونگ، گفت: «ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که بار دیگر به‌عنوان رهبر بازار ساندبار شناخته شده‌ایم؛ نقطه‌ی عطفی که بازخورد مثبت مشتریان ما را در طول سال‌ها منعکس می‌کند. با تکیه بر این موفقیت، همچنان به پیش‌بردن مرزهای سرگرمی خانگی با کیفیت صدای برتر و ویژگی‌های اتصال پیشرفته ادامه می‌دهیم و از فناوری صدای مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود تجربه‌ی مصرف‌کننده و جایگاه سامسونگ در بازار جهانی استفاده می‌کنیم.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات