اسپیکر کپسولی جدید ال‌جی با صدای کوبنده از راه رسید

یک‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
تلویزیون و اسپیکر کپسولی ال جی از نمای روبرو
ال‌جی اسپیکر ضدآب و کپسولی‌شکل خود را با صدای قدرتمند رونمایی کرد.
تبلیغات

بنابر بیانیه‌ی رسمی ال‌جی، جدیدترین اسپیکر قابل‌حمل این شرکت به نام StanbyME Speaker (XT7S) برای تکمیل مانیتور قابل‌حمل StanbyME این شرکت طراحی شده است.

اسپیکر کپسولی ال‌جی دو توییتر ۲۰ میلی‌متری دارد که صداهای استریو با فرکانس بالا را واضح و دقیق ارائه می‌دهند. همچنین، از دو پخش‌کننده‌ی صدای پسیو بهره می‌برد که بیس غنی و عمیق را برای لذت‌بردن از فیلم یا موسیقی یا بازی‌های ویدئویی‌ تضمین می‌کند.

اسپیکر شامل انواع تنظیمات اکولایزر است؛ مانند Sound Boost برای تنظیم صدای پیشرفته و قوی، حالت استاندارد برای صدای متعادل و حالت سفارشی که ازطریق اپلیکیشن ال‌جی می‌توان صدا را شخصی‌‌سازی کرد و از فرمت‌های صوتی SBC و AAC نیز پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون و اسپیکر سفید کپسولی شکل ال جی از نمای روبرو سه رخ روبرو

ابعاد اسپیکر قابل‌حمل ال‌جی ۳۲۶ در ۷۸ در ۸۷ میلی‌متر است. این محصول برای اتصال مطمئن و سریع به بلوتوث ۵٫۱ مجهز شده و با طیف وسیعی از دستگاه‌ها سازگار است.

اسپیکر XT7S ال‌جی به یک پورت USB-C برای شارژ‌کردن مجهز است و شارژ کامل باتری آن تقریباً ۴ ساعت طول می‌کشد و تا ۱۶ ساعت زمان پخش را تضمین می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر می‌توان به وزن ۹۰۰ گرمی و استاندارد IPX5 اشاره کرد. این ویژگی‌ها محصول جدید ال‌جی را به وسیله‌ای مناسب برای استفاده در فضای باز تبدیل می‌کنند.

اسپیکر کپسولی سفید ال جی از نمای  سه رخ پشت وصل به یک پایه

اسپیکر ال‌جی هماهنگی هوشمندانه‌ای با تلویزیون‌ های سری StanbyME دارد؛ چراکه این دو به‌آسانی به‌هم وصل می‌شوند و بعد از اتصال ویجتی اختصاصی روی نمایشگر تلویزیون ایجاد می‌شود که با آن می‌توان به تنظیمات و نمای کلی از وضعیت اسپیکر دسترسی داشت.

ال‌جی برای تجربه‌ی صوتی فراگیرتر، ویژگی نوآورانه‌ی WOW Orchestra را در این اسپیکر قرار داده است. این فناوری خروجی صدای اسپیکر را با بلندگوهای داخلی نمایشگر StanbyME ترکیب می‌کند و صدایی یکپارچه و قدرتمند ارائه می‌دهد.

قیمت اسپیکر ال جی ۲۰۰ دلار است و در‌حال‌حاضر، فقط در کره‌‌جنوبی و ایالات متحده امکان خرید آن وجود دارد؛ اما در آینده‌ی نزدیک، ال‌جی می‌خواهد اسپیکر کپسولی خود را برای عرضه‌ی جهانی آماده کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات