اسپیکرهای کوبنده JBL، با سر و صدای فراوان به CES رسیدند

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
اسپیکر بلوتوثی JBL Xtream 4 جی بی ال مشکی با پس زمینه قرمز
اسپیکرهای جدید بلوتوثی و خانگی برند JBL معرفی شده‌اند که از نظر قدرت و حجم صدا، کاهش نویز و طول عمر باتری و کاهش تأخیر ارتباط بلوتوث بهبود یافته‌اند.
تبلیغات

JBL، برند معروف محصولات صوتی، پرده‌ از محصولات سال ۲۰۲۴ خود برداشته است که شامل سه اسپیکر قابل حمل جدید و دو اسپیکر مخصوص جشن می‌شود که با ویژگی‌هایی از جمله قدرت بیشتر، تنوع رنگ، اتصال بلوتوث بهبود یافته، مواد بازیافتی و اتصال چندگانه‌ از طریق Auracast همراه هستند.

JBL امروز در نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس، سه اسپیکر جدید بلوتوثی قابل حمل شامل JBL Xtreme 4 به اندازه‌ی توپ فوتبال، JBL Clip 5 و کوچکترین اسپیکر از این دست، JBL Go 4 را معرفی کرد. محصولات JBL را می‌توان جزء بهترین اسپیکرهای بلوتوثی و خانگی دانست.

همه‌ی اسپیکرهای جدید JBL گواهی مقاومت دربرابر آب و گردوغبار IP67 را دریافت کرده‌اند و از دوام شارژ بهبود یافته، قدرت بیشتر، بیس کوبنده‌تر و قابلیت اتصال بلوتوث 3.5 LE برخوردارند که به معنای کاهش تأخیر، مصرف کمتر انرژی و کیفیت بهتر صدا است.

هر سه اسپیکر جدید JBL دارای قابلیت Auracast هستند که اتصال تعداد نامحدود اسپیکرهای دیگر JBL Auracast را بدون توجه به یکسان بودن مدل آن‌ها فراهم می‌کند.

اسپیکر جی بی ال clip 5
اسپیکر جی بی ال Clip 5

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی رسمی، اسپیکر Xtreme 4 می‌تواند حجم صدا را از طریق آنچه JBL تقویت هوشمند صدا می‌نامد، تا ۲۰ درصد افزایش دهد که صدا را به‌صورت لحظه‌ای با الگوریتم هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل می‌کند تا سطح خروجی آکوستیک را بهینه کند که منجر به تولید صدای بسیار قدرتمند و با حداقل نویز می‌شود.

Xtreme 4 اولین مدل در میان اسپیکرهای JBL با باتری قابل تعویض است. قیمت اسپیکر Xtreme4 حدود ۳۸۰ دلار تعیین شده و در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۴ در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد.

JBL Clip 5 که یکی از اسپیکرهای محبوب و قابل حمل این شرکت است، یک کلیپ ارتقاء یافته دارد که باز کردن آن آسان‌تر و اندازه‌ی آن بزرگتر شده است.

اسپیکر جی بی ال go 4
اسپیکر جی بی ال go 4

Clip 5 نیز دارای افزایش توان و بیس به‌ترتیب ۱۵ و ۱۰ درصد، اتصال بلوتوث 3.5 LE، قابلیت Auracast و عمر باتری ۱۲ ساعته است. قیمت اسپیکر جی بی ال Clip 5 در زمان عرضه ۸۰ دلار تعیین شده است و در ۶ رنگ مختلف موجود خواهد بود.

اسپیکر قابل حمل JBL Go 4 نیز معرفی شده است که شبیه به کلیپ 5 است، اما قدرت کمتری دارد و کلیپ را با بند جایگزین کرده است. قدرت این اسپیکر ۲۰ درصد نسبت‌به مدل قبلی افزایش یافته و مثل تمام اسپیکرهای قابل حمل جدید، از مواد بازیافتی در ساختار خود استفاده می‌کند.

اسپیکر JBL Go 4 با قیمت ۵۰ دلار و در ۶ رنگ مختلف موجود است و دارای عمر باتری هفت ساعته است که با حالت Playtime Boost دو ساعت افزایش می‌یابد. این اسپیکر نیز در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۴ وارد بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات