ساندبار جدید ریزر با رهگیری حرکات سر، صدای سه‌بعدی پخش می‌کند

جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
ساندبار Leviathan V2 Pro ریزر از نمای جلو
ریزر ساندبار جدیدی در نمایشگاه CES 2023 رونمایی کرده است که با بهره‌گیری از دوربین و هوش مصنوعی، حرکات سر شما را رهگیری می‌کند.
تبلیغات

ریزر که در بازار لوازم جانبی یکی از باسابقه‌ترین برندها محسوب می‌شود، ساندبار جدیدی در نمایشگاه CES 2023 معرفی کرده است. ساندبار Razer Leviathan V2 Pro با تمرکز بر گیمرهای پلتفرم کامپیوتر تولید شده و بدنه‌ی جمع‌و‌جوری دارد.

بر اساس گزارش ورج، ساندبار جدید ریزر در همکاری با شرکت‌های THX و Audioscenic تولید شده است و می‌تواند با «صدای سه‌بعدی» به استقبال کاربر برود.

ریزر می‌گوید Leviathan V2 Pro برای ارائه‌ی صدای سه‌بعدی از فناوری رهگیری حرکات سر با هوش مصنوعی و همچنین تکنیک بیم‌فورمینگ استفاده می‌کند. ساندبار ریزر دوربین فروسرخ دارد که محل حضور کاربر را شناسایی می‌کند. ساندبار به همین شیوه امواج صوتی را به صورت بلادرنگ بر اساس محل کاربر به سمت او ارسال می‌کند.

دوربین ساندبار Leviathan V2 Pro ریزر از نمای نزدیک

دو مدل از ساندبار جدید ریزر با قابلیت صدای سه‌بعدی عرضه می‌شوند: THX Spatial Audio Virtual Headset مخصوص محتوای استریو است و صدای مبتنی‌بر موقعیت کاربر را که به‌طور معمول در هدست‌ها پیدا می‌شوند ارائه می‌دهد. THX Spatial Audio Virtual Speakers صدای چندکاناله ارائه می‌دهد و عملکردی مشابه سینمای خانگی دارد. از آن‌جایی که Leviathan V2 Pro توسط ریزر ساخته شده، به جلوه‌های نوری قابل تنظیم Chroma RGB مجهز است. ساندبار استاندارد Leviathan V2 به ۱۸ ناحیه‌ی نوری مجهز است اما تعداد ناحیه‌های نوری مدل پرو به ۳۰ مورد می‌رسد.

ساندبار Leviathan V2 Pro ریزر روی میز

ساندبار Razer Leviathan V2 Pro به ساب‌ووفر نیز مجهز است تا بیس صدا تقویت شود. این ساندبار در بخش پشتی خود ورودی مستقل ۳٫۵ میلی‌متری برای ساب‌ووفر دارد و از یک جک ۳٫۵ میلی‌متری دیگر برای هدفون استفاده می‌‌کند. Leviathan V2 Pro به درگاه شارژ و یک درگاه USB-C برای اتصال به کامپیوتر مجهز است. ساندبار ریزر با بلوتوث ۵٫۰ عرضه می‌شود تا بتوانید آن را به شیوه‌ی بی‌سیم به کامپیوتر یا موبایل متصل کنید.

قیمت ساندبار ریزر Leviathan V2 Pro برابربا ۳۹۹٫۹۹ دلار است. این ساندبار قیمت بسیار بیشتری نسبت‌به مدل‌های Leviathan V2 و Leviathan V2 X دارد. ساندبار جدید ریزر فوریه‌ی ۲۰۲۳ (بهمن و اسفند ۱۴۰۱) در دسترس قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات