سامسونگ از ساندبار ۲۰۲۲ خود با ویژگی Dolby Atmos وایرلس رونمایی کرد

چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ ساندبارهای سری Q و S را با پشتیبانی Dolby Atmos وایرلس در هند معرفی کرد تا افراد بتوانند با اتصال Wi-Fi از صدای پرقدرت ساندبار لذت ببرند.
تبلیغات

به‌گزارش Gizmochina، سامسونگ خط تولید Soundbar 2022 خود را در هند آماده‌سازی و مجهز کرد و این اتفاق با روز جهانی موسیقی امسال مصادف شد. ساندبارهای ۲۰۲۲ سامسونگ با سیستم صوتی Dolby Atmos وایرلس، اتصال یکپارچه را به تلویزیون‌های سامسونگ ارائه می‌دهد. آن‌ها همچنین دارای قابلیت‌های Q-Symphony و SpaceFit Sound Advance و dtsX برای تجربه‌ی صدای منحصربه‌فرد هستند.

این مجموعه شامل پرچم‌داران سری Q سامسونگ و سری S است. ساندبارها صدای سه‌بعدی را برای تجربه‌ی سرگرمی خانگی همه‌جانبه ارائه می‌دهند. مدل‌های موجود در این مجموعه عبارت‌اند از Soundbar 200W S61B و Soundbar 330W S801B و Soundbar 360W Q600B و Soundbar Q990B.

ساندبار q990b سامسونگ

فناوری Dolby Atmos وایرلس ساندبارهای سری Q باعث می‌شود تا با اتصال Wi-Fi بتوانید از صدای پرنیروی ساندبار لذت ببرید. ویژگی Q-Symphony به ساندبار امکان می‌دهد با بلندگوهای سازگار تلویزیون سامسونگ همگام شود و صداهای عالی تولید کند. ساندبارهای سری S سامسونگ تا حد ممکن باریک هستند. به‌گفته‌ی سامسونگ، S801B باریک‌ترین ساندبار جهان و ۶۰ درصد باریک‌تر از ساندبارهای معمولی است.

ساندبارهای ۲۰۲۲ سامسونگ در هند از فروشگاه آنلاین رسمی شرکت و همچنین فروشگاه‌های خرده‌فروشی آنلاین و آفلاین در هند دردسترس هستند. ارزان‌ترین مدل، S61B با قیمت ۳۲۰ دلار و گران‌ترین مدل، Q990B با قیمت حدود ۱۲۸۰ دلار فروخته می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات