اسپیکر هوشمند Sound Joy هواوی با سیستم‌عامل هارمونی و قیمت ۱۵۷ دلار در چین معرفی شد

جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی در کنفرانس بهار خود، از یک اسپیکر مبتنی‌بر سیستم‌عامل هارمونی خود رونمایی کرد. این محصول Sound Joy نام دارد و در چین با قیمت ۹۹۹ یوان (معادل ۱۵۷ دلار) به‌ فروش خواهد رسید.
تبلیغات

هواوی بلندگوی هوشمند جدید خود موسوم به Sound Joy را با سیستم‌عامل هارمونی برای بازار چین معرفی کرد. این اسپیکر توسط Devialet مهندسی شده است و درحال‌حاضر دربازارهای جهانی نیز دردسترس خریداران قرار دارد. اسپیکر هوشمند جدید هواوی با قیمت ۹۹۹ یوان (۱۵۷ دلار) رونمایی شده است و از پوشش پارچه‌ای سه‌بعدی، جلوه‌های صوتی ترکیبی Devialet، صدای شفاف، باتری با دوام بالا و مقاومت دربرابر گردوغبار و آب بهره می‌برد.

به گزارش هواوی‌سنترال، اسپیکر هوشمند هواوی Sound Joy از همین حالا قابل پیش‌خرید است و فروش رسمی آن از ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (پنجم فروردین ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد. این محصول از سیستم‌عامل هارمونی ۲٫۰ بهره می‌برد و ابعاد آن ۲۰۲ (ارتفاع) در ۷۳ (قطر) میلی‌متر است و ۶۸۰ گرم وزن دارد. این اسپیکر از پوشش پارچه‌ای سه‌بعدی و طراحی بسیار مستحکم بهره می‌برد تا بتوان از آن در شرایط مختلف به‌راحتی و بدون نگرانی استفاده کرد.

اسپیکر هوشمند هواوی Sound Joy

Sound Joy هواوی گواهی IP67 دارد؛ بنابراین دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. درواقع این محصول می‌تواند تا عمق یک متری زیر آب دوام بیاورد. این اسپیکر هوشمند از باتری بزرگ ۸۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و با هربار شارژ می‌توان تا ۲۶ ساعت با آن موسیقی پخش کرد. این محصول همچنین از فناوری شارژ سریع ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند و بنابراین فقط با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توان تا یک ساعت با آن به موسیقی گوش داد.

اسپیکر هوشمند Sound Joy هواوی شامل یک بلندگو با برد کامل (۲۰ وات)، یک توییتر (۱۰ وات) و دو رادیاتور غیرفعال است و از سیستم بلندگوی دوطرفه‌ی Devialet و فناوری Devialet SAM® برای بهبود کیفیت صدای خروجی استفاده می‌کند. این محصول همچنین از بلوتوث نسخه‌ی ۵٫۲ و کدک‌های AAC و SBC پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات