هواوی اولین قفل هوشمند مبتنی‌بر هارمونی اواس را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی در رویداد بهار خود از اولین قفل هوشمند مبتنی‌بر سیستم‌عامل هارمونی خود در دو نسخه‌ی استاندارد و حرفه‌ای رسما رونمایی کرد.
تبلیغات

هواوی اولین قفل هوشمند مبتنی‌بر هارمونی اواس را رسما معرفی کرد. این قفل در دو مدل Door Lock و Door Lock Pro عرضه خواهد شد. این محصول ویژگی‌ها و عملکردهای امنیتی مختلفی ارائه می‌دهد تا درِ محیط خانه یا محل موردنظر شما ازهرنظر به‌طور هوشمند و ایمن محافظت شود.

به گزارش هواوی‌سنترال، Door Lock Pro هواوی از قابلیت‌هایی مثل تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی بهره می‌برد و به سیستم تشخیص چشم سیستم‌عامل هارمونی مجهز شده است. این ویزگی همچنین از تصاویر متقابل صفحه پشتیبانی می‌کند و محیط بیرون در را به‌طور لحظه‌ای بررسی می‌کند و بنابراین می‌تواند ایمنی محیط داخل را تضمین کند.

قفل هوشمند هواوی smart door lock pro

قفل هوشمند جدید هواوی با استفاده از قابلیت تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی و بهره گرفتن از الگوریتم یادگیری پویا مبتنی‌بر هوش مصنوعی، امکان باز کردن قفل را فقط در دو ثانیه ارائه می‌دهد. البته این محصول از روش‌های دیگر نیز برای باز کردن قفل پشتیبانی می‌کند که شامل باز کردن قفل با گوشی هوشمند، باز کردن قفل با ساعت هوشمند و باز کردن قفل با کارت‌های NFC می‌شود.

قفل هوشمند هواوی smart door lock pro

همان‌طور که اشاره شد، قفل هوشمند هواوی در دو نسخه عرضه خواهد شد که شامل نسخه‌ی استاندارد و نسخه‌ی پرو است. امکان پیش‌خرید این دو مدل از امروز دردسترس خریداران است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات