مدل جدید هوم پاد اپل احتمالاً به نمایشگر مجهز خواهد بود

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دستیار صوتی سیری در پاسخ به برخی سؤالات کاربران اپل جمله‌ای را بیان کرده که شاید نتیجه‌ی باگ نرم‌افزاری باشد، اما ممکن است به بهره‌مندی مدل بعدی هوم پاد از نمایشگر اشاره کند.
تبلیغات

با این‌که اپل هنوز هیچ‌ اطلاعاتی را به‌صورت رسمی اعلام نکرده، به‌ نظر می‌رسد دستیار هوشمند سیری (Siri) به شماری از کاربران گفته نسل جدید اسپیکر هوم پاد (Apple HomePod) که این بار نمایشگر نیز دارد در دست تولید است. بر‌ اساس آنچه MSPoweruser می‌نویسد اپل پس از رونمایی هوم پاد مینی تصمیم گرفت تولید نسل اول اسپیکر هوم پاد را برای همیشه متوقف کند و از آن زمان تاکنون خبر خاصی با محوریت این اسپیکرها نشنیده‌ایم.

کاربری در ردیت می‌گوید سؤالاتی از سیری پرسیده و این دستیار صوتی گفته «پاسخ به سؤالات شما روی هوم پاد به نمایش درمی‌آید»؛ همین موضوع باعث شده شماری از کاربران بگویند مدل بعدی هوم پاد قرار است صفحه‌نمایش داشته باشد. البته در همین حین بسیاری از کاربران ردیت معتقد هستند این اتفاق نتیجه‌ی باگی نرم‌افزاری در سیری است.

گرچه فعلاً نمی‌دانیم اپل هوم پاد جدید را در چه زمانی معرفی می‌کند، این نخستین باری نیست که اخباری با محوریت تولید نسل جدید هوم پاد می‌شنویم. سال گذشته‌ی میلادی بلومبرگ در گزارشی مدعی شد نسل جدید هوم پاد مراحل اولیه‌ی تولید را سپری می‌کند. بلومبرگ در آن زمان مدعی شده بود اپل تصمیم گرفته ستاپ‌باکس اختصاصی خود را با اسپیکر هوم پاد ترکیب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات