اولین اسپیکر گیمینگ ال جی با نام UltraGear GP9 معرفی شد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ال جی از اولین اسپیکر گیمینگ خود با نام UltraGear GP9 رونمایی کرد. این اسپیکر به صدای سه‌بعدی و تکنولوژی بهینه‌ساز صدا برای بازی‌ها مجهز شده است.
تبلیغات

خانواده محصولات اولترا گیر ال جی شاهد معرفی یک محصول جدید بوده است. اولترا گیر GP9 در واقع اولین اسپیکر مخصوص بازی تولیدشده توسط ال جی به شمار می‌آید و به قابلیت‌هایی از جمله صدای سه‌بعدی برای بازی، بهینه‌ساز صدای بازی‌ها، صدای فراگیر مجازی 7.1، میکروفون‌های داخلی و صدای Hi-Res مجهز شده است.

اولترا گیر GP9 از تکنولوژی صدای سه‌بعدی گیمینگ ال جی به همراه HRTF استفاده می‌کند که برای بازتولید صدای بازی بر اساس ژانر آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. با بهینه‌ساز ژانر بازی کاربران می‌توانند بین دو روش فعالیت مختلف جابه‌جا شوند؛ حالت اکشن اول‌‎شخص (FPS) و حالت استراتژی هم‌زمان (RTS).

اسپیکر گیمینگ اولترا گیر GP9

درون GP9 یک DAC (مبدل دیجیتال به آنالوگ) از نوع ES9038PRO Hi-Fi Quad قرار گرفته است تا صدای سازگار تولید کند و اغتشاش را کاهش بدهد. علاوه بر این، اسپیکرها به استاندارد صدای Hi-Res مجهز هستند. قابلیت دیگر GP9، تکنولوژی چت صوتی با حذف اکو است که به کاربران اجازه می‌دهد در طول بازی بدون نیاز به هدست، با دیگر بازیکنان در ارتباط باشند.

کلیدهای کنترلی GP9، نورپردازی سازگار RGB و پورت‌ها که شامل USB-C، اپتیکال و AUX می‌شوند و همچنین بلوتوث در بالای دستگاه قرار گرفته‌اند. باتری اولترا گیر GP9 می‌تواند با یک بار شارژ، تا ۵ ساعت استفاده را پاسخ‌گو باشد.

اسپیکر گیمینگ اولترا گیر GP9 ال جی

اسپیکر گیمینگ ال جی اولترا گیر GP9، از ماه سپتامبر (شهریور-مهر) با قیمت حدود ۴۷۱ دلار در آمریکا و کره جنوبی به فروش خواهد رسید.

نظر شما در مورد اولترا گیر GP9 به‌عنوان اولین اسپیکر گیمینگ ال جی چیست؟ فکر می‌کنید آیا شرکت کره‌ای می‌تواند در اولین تلاش خود در این حوزه، کیفیت مورد نظر گیمرها را ارائه کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات