ال جی از دو اس‍پیکر مبتنی بر هوش مصنوعی قدرتمند رونمایی می‌کند

چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق آخرین خبرها، ال‌جی قبل از پایان سال جاری میلادی از دو اسپیکر هوشمند قدرتمند و حرفه‌ای رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

انتظار می‌رود ال‌جی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸، اسپیکرهای هوشمند Xboom جدید خود را معرفی کند. برخی از اسپیکرهای جدید با نام تجاری ThinQ معرفی می‌شوند و از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کنند.

البته، احتمالا گوگل، تعدادی اسپیکر غیر مبتنی بر هوش مصنوعی نیز برای کاربرانی که نمی‌خواهند با تجهیزات صوتی خود مکالمه داشته باشند، معرفی خواهد کرد. سال ۲۰۱۸ میلادی، ال‌جی ۶۰ ساله می‌شود. غول تکنولوژی کره‌ی جنوبی، استراتژی ارتقاء و افزایش کیفیت صدا را در محور توجه و تمرکز خود قرار داده است و به تحقیق و بررسی روی طیف وسیعی از خلاقیت‌ها و ابتکارات در این حوزه توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد.

اسپیکرهای سری Xboom، محصول همکاری مشترک ال‌جی و شرکت Meridian Audio هستند. شرکت مریدیان، نقش مهم و اساسی در توسعه و پیاده‌سازی فناوری‌های صوتی انقلابی مانند MQA داشته است که آپشن‌های سفارشی و انحصاری تجهیزات صوتی خودروسازان پیشتاز همچون مک‌لارن، لندرور، جگوار را طراحی می‌کند.

 انتظار می‌رود LG در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ برلین، از اسپیکرهای بی‌سیم زیر رونمایی کند: 

XBOOM Mini Component

XBOOM All-In-One

 XBOOM GO

 XBOOM AI ThinQ

در فهرست فوق، اسپیکر هوشمند XBOOM AI ThinQ در دو مدل با شماره‌ مدل‌های WK7 و WK9 معرفی خواهند شد. همانطور که گفته شد، مدل XBOOM آل این وان نیز با Google Assistant داخلی همراه خواهد بود. ال‌جی در مورد اسپیکرهای با شماره‌ مدل‌ WK7 و WK9 اعلام کرد:

آنچه در مورد اسپیکرهای مبتنی بر هوش مصنوعی و خصوصا کیفیت صدای اسپیکر XBOOM AI ThinQ مطرح می‌شود، تنها یک فکر خام نیست که کاربارن تصور کنند قرار است در آینده با آن روبرو شوند. ال‌جی با کمک گوگل توانسته است گوگل اسیستنت را در مدل‌های WK7 و WK9 به‌صورت داخلی ادغام کند. برای کنترل دستگاه‌های خانگی هوشمند، کاربران می‌توانند از این اسپیکرهای هوشمند با پشتیبانی گوگل اسیستنت استفاده کنند. در حال حاضر اسپیکر هوشمند XBOOM AI ThinQ WK7، در برخی بازارهای اصلی معرفی شده و قرار است در اواخر سال جاری میلادی شماره مدل WK9 نیز با نمایشگر ۸ اینچی هوشمند، تجربه‌‌ی تعاملی خوبی در اختیار کاربر قرار دهد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات