ویژگی جدید اسپیکر گوگل هوم برای مدیریت پخش صدا در خانه

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
به احتمال قوی شرکت گوگل قصد دارد در مراسم امروز از چندین اسپیکر هوم رونمایی کند.
تبلیغات

اکنون شرکت گوگل آمادگی تولید چندین اسپیکر خانگی هوم را در خط تولید خود دارد؛ بنابراین مدیریت این اسپیکرها نیازمند راهکار مناسبی خواهد بود. خوشبختانه شرکت گوگل به فکر بوده و راهکار درخوری برای آن در نظر گرفته است. زومیت را همراهی کنید.

شرکت گوگل نرم‌افزار هوم خود را که در حال حاضر فقط نسخه‌ی اندروید دارد، بازسازی کرده است. این بازسازی علاوه‌ بر طراحی جدید، از اختصاص دادن چندین اسپیکر برای اتاق‌های خاصی مانند پذیرایی یا خواب پشتیبانی می‌کند. این ویژگی، قابلیت کنترل اسپیکرهای خاص هر اتاق را ساده‌تر می‌کند. به عنوان مثال اگر به طور هم‌زمان خواستار متوقف کردن پخش موسیقی و خاموش کردن لامپ در اتاق خواب باشید، به‌راحتی می‌توانید با صدور یک فرمان، این کار را انجام دهید.

اختصاص دادن اسپیکرها برای هر اتاق، مفهوم تازه‌ای نیست. برای گوگل مهم است که اسپیکر هوم به یک محصول خانوادگی تبدیل شود. اگرچه در گذشته هم مجبور به استفاده از یک بلندگو در خانه نبودیم؛ اما این که هر اسپیکر به کجا و چه کاری اختصاص می‌یابد و کاربر به چه دستگاهی اشاره می‌کند، برای گوگل حیاتی است. مخصوصا زمانی که یک گروه از اسپیکرها برای تولید صدای قوی‌تر به کار گرفته می‌شود، نام اتاق‌ها انجام این کار را ساده می‌کند.

نظر شما در این باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات