استون مارتین ملک خصوصی ۷٫۷ میلیون دلاری با امکانات رفاهی می‌سازد

جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
استون مارتین، خودروساز معروف بریتانیایی، از همکاری با S3 Architecture به‌منظور ساخت ملکی خصوصی با زمینی به‌وسعت ۵۵۵ مترمربع و امکانات رفاهی خبر داد.
تبلیغات

سال‌ها پیش، شرکت‌های تولیدکننده‌ی خودرو صرفا در همین حوزه فعالیت می‌کردند، اما امروزه اوضاع دست‌خوش تغییر شده و خودروسازان در صنایع دیگر نیز ورود کرده‌اند؛ این گفته به‌طور ویژه درباره‌ی برندهای لوکس صدق می‌کند. استون مارتین (Aston Martin) یکی از بارزترین نمونه‌ها است که امروزه نه‌تنها خودرو، بلکه محصولات دیگری نیز تولید می‌کند.

استون مارتین یک واحد تجاری مجزا دارد که مخصوص طراحی محصولاتی به‌غیر از خودرو است. ماه گذشته استون مارتین یک دستگاه شبیه‌ساز مسابقات اتومبیل‌رانی را با نام Aston Martin AMR-C01 با قیمت ۷۴٬۰۰۰ دلار معرفی کرد و حال در فاصله‌ای نسبتا اندک،‌ استون مارتین دست به رونمایی چیز دیگری زده که در انتهای برچسب قیمت آن صفرهای بیشتری دیده می‌شوند؛ استون مارتین در اطلاعیه‌ای رسمی از ساخت خانه‌ای ۷٫۷ میلیون دلاری خبر داد.

خانه استون مارتین Sylvan Rock نمای داخل خانه مبلمان در شیشه ای کف چوبی

خانه‌ی ۷٫۷ میلیون دلاری موردبحث که حاصل همکاری S3 Architecture با تیم طراحی استون مارتین است، Sylvan Rock نام دارد. Sylvan Rock ملک مسکونی خصوصی است که در یک منطقه‌ی ۵۵ هکتاری جنگی با فاصله‌ی حدودا دو ساعت تا منهتن نیویورک واقع شده. مسئولان این پروژه می‌گویند Sylvan Rock استانداردهای جدیدی برای ملک‌های موجود در مناطق غیرشهری تعیین می‌کند. ملک خصوصی استون مارتین فضایی لوکس و جذاب دارد و از استخر و دیگر امکانات رفاهی بهره می‌برد. 

تمامی سطوح چوبی و چرمی و فلزی داخل خانه توسط استون مارتین طراحی شده‌اند

خانه‌ی ساخته‌شده توسط استون مارتین معماری مدرن و جذابی دارد و از بیرون به رنگ مشکی مزین شده است. همچنین از سقف تا کف خانه، جلوه‌ای درخشان دارد تا حس بهتری به ساکنین منتقل شود. ملک استون مارتین درمجموع زمینی به پهنای ۸٬۴۳۰ فوت‌مربع (۷۸۳٫۱ مترمربع) را پوشش می‌دهد و محوطه‌ی پوشش‌داده‌شده توسط خود خانه ۵٬۹۸۳ فوت‌مربع (۵۵۵٫۸ مترمربع) وسعت دارد. این ملک شامل استخر و یک خانه‌ی درختی دوست‌داشتنی است. استون مارتین می‌گوید این ملک سه اتاق ویژه برای مهمان دارد.

ماشین استون مارتین مشکی در گاراژ خانه استون مارتین Sylvan Rock

ملک خصوصی استون مارتین دارای گاراژی است که می‌تواند سه خودرو در خود جای دهد. همچنین طول Driveway (مسیری که جاده‌ای عمومی را به خانه یا گاراژ وصل می‌کند) خانه‌ی استون مارتین برابربا ۲٬۰۰۰ فوت (۶۰۹٫۶ متر) است. تصاویر منتشرشده نشان می‌دهند ملک استون مارتین شامل انبار نوشیدنی در سالن پایینی خود است؛ این محوطه به‌حدی ارتفاع دارد که می‌توان DBX (نخستین خودروی شاسی‌بلند گایدون) را در آن پارک کرد. تمامی سقوط چوبی،‌ چرمی و فلزی داخل خانه توسط استون مارتین طراحی شده‌اند و نتایجِ حاصل، واقعا چشم‌نوازند. 

Sylvan Rock جدیدترین جاه‌طلبی استون مارتین برای حضور در بازارهای خارج از خودرو است و به‌وضوح نشان می‌دهد این شرکت برنامه‌های بزرگی در سر می‌پروراند. استون مارتین در تلاش است در بازارهای لوکس دیگر هم ورود کند و درآمد زیادی به‌جیب بزند. در اوایل سال جاری میلادی بود که استون مارتین در همکاری مستقیم با ایرباس (Airbus) موفق‌به تولید بالگرد شد. این شرکت پیش‌تر سابقه‌ی تولید قایق‌ تندرو، دوچرخه و یک بلوک آپارتمان در میامی را هم دارد. 

خانه درختی خانه استون مارتین Sylvan Rock شب درخت

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این خبر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات