گاز صفحه‌ای ۲۰۲۴ شیائومی با قیمت منطقی رونمایی شد

یک‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
اجاق گاز  هوشمند MIJIA S2 شیائومی
شیائومی اجاق گاز جدید MIJIA S2 را با ایمنی فراوان و قابلیت‌های هوشمند معرفی کرد.
تبلیغات

شیائومی اجاق گاز هوشمند MIJIA S2 را در چین رونمایی کرد. این محصول با داشتن ایمنی بسیار زیاد، می‌تواند دستیار قدرتمندی در آشپزخانه باشد. اجاق گاز هوشمند MIJIA S2 توان حرارتی فراوانی دارد. این اجاق در حالت گاز طبیعی تا ۵٬۲۰۰ وات و با گاز مایع تا ۴٬۸۰۰ وات قدرت حرارتی ایجاد می‌کند.

درپوش شعله‌ی MIJIA S2 از جنس برنج است که باعث انتقال بهتر حرارت می‌شود. طراحی خاص خروجی گاز به پخش یکنواخت حرارت و طبخ بهتر غذا منجر خواهد شد.

MIJIA S2 از نسل جدیدی از صفحه‌ی جمع‌کننده انرژی بهره می‌برد که با استفاده از متریال ضخیم‌تر و فناوری ترکیب سه‌بعدی اکسیژن، تا ۶۵ درصد بازدهی حرارتی را به‌ارمغان می‌آورد.

پوستر مشخصات اجاق گاز  هوشمند MIJIA S2 شیائومی
Xiaomi

ولوم کنترلی ۲۳۰ درجه‌ای MIJIA S2 با دقت خیره‌کننده امکان تنظیم شعله را در چندین مرحله فراهم می‌کند تا برای انواع پخت‌و‌پز مناسب باشد. بهداشت و زیبایی، از دیگر ویژگی‌های اجاق گاز هوشمند MIJIA S2 هستند. سرشعله و چدنِ رویی اجاق را به‌راحتی می‌توان برای تمیزکردن جدا کرد و پنل شیشه‌ای نیز به‌آسانی تمیز می‌شود.

MIJIA S2 با گذراندن موفقیت‌آمیز ۶ آزمایش نشتی گاز در لوله‌ها و سیستم احتراق، ایمنی مصرف‌کننده را تضمین می‌کند. قابلیت تشخیص خاموشی تصادفی شعله، سطح دیگری از امنیت را برای کاربران فراهم می‌کند.

هوشمندی اجاق گاز MIJIA S2 تنها به موارد ایمنی محدود نمی‌شود. این اجاق گاز قابلیت‌های دیگری همچون هشدار کم‌شدن باتری و سیستم جذب هوشمند بوی غذا برای راحتی و آسایش بیشتر آشپزی دارد.

در‌صورتی‌که اجاق به‌طور مداوم بیش از یک ساعت روشن باشد، اپلیکیشن MIJIA به کاربر هشدار خواهد داد تا از بروز حوادث ناشی از فراموشی جلوگیری کند. قیمت اجاق گاز هوشمند MIJIA S2 شیائومی در چین ۸۴۹ یوان (معادل ۱۱۸ دلار) است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات