فروش چشمگیر ماشین لباس شویی جدید سامسونگ به‌لطف هوش مصنوعی

پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ماشین لباس شویی سامسونگ از نمای جلو در محیط سفید
هوش مصنوعی به سامسونگ کمک می‌کند تا ماشین‌های لباس‌شویی بیشتری بفروشد.
تبلیغات

هوش مصنوعی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین فناوری‌های روز دنیا است که در بسیاری از صنایع و حوزه‌ها کاربرد دارد. یکی از این حوزه‌ها، خانه‌‌ی هوشمند است؛ با استفاده از هوش مصنوعی، می‌توان بهبودی قابل توجهی در کیفیت زندگی مردم ایجاد کرد.

یکی از محصولات هوشمند سامسونگ، ماشین‌ لباسشویی است که با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند بهترین تنظیمات شست‌وشو و خشک‌کن را برای هر نوع لباس انتخاب کند.

بنابر گزارش سم‌موبایل، سامسونگ در فوریه‌ی ۲۰۲۴ (بهمن و اسفند ۱۴۰۲) محصول جدیدی به نام Bespoke AI Combo را روانه‌ی بازار کرد که یک ماشین لباس‌شویی و خشک‌کن همه‌کاره است. این محصول در سه روز اول عرضه‌ در کره‌ی جنوبی به فروش ۱٬۰۰۰ واحدی رسید و تاکنون بیش از ۳٬۰۰۰ دستگاه از آن به‌فروش رسیده است.

سامسونگ ماشین لباس‌شویی Bespoke AI Combo را به یک تراشه‌ با عملکرد قابل توجه مجهز کرده است که سیستم‌عامل Tizen مبتنی‌بر هوش مصنوعی را اجرا می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از صفحه‌نمایش لمسی ۷ اینچی، شرایط مختلف شست‌وشو و خشک‌کن را کنترل کنند.

ماشین لباس‌شویی مورد بحث همچنین قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و می‌تواند از طریق اپلیکیشن SmartThings در گوشی هوشمند کنترل شود. کاربر می‌تواند از راه دور وضعیت ماشین لباس‌شویی را بررسی کند یا از طریق اعلان‌ها از پایان شست‌وشو و خشک‌کن مطلع شود.

تحلیلگران می‌گویند یکی از اصلی‌ترین دلایل فروش قابل توجه Bespoke AI Combo بهره‌مندی این دستگاه از هوش مصنوعی است و حالا پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ به‌لطف این فناوری بتواند تعداد بیشتری از لوازم خانگی خود را بفروشد.

سامسونگ با استفاده از هوش مصنوعی، ماشین‌های لباس‌شویی خود را به دستگاه‌های هوشمند و متصل به اینترنت تبدیل کرده است که نه تنها کار شست‌وشو و خشک‌کن را آسان‌تر و بهتر می‌کنند، بلکه با سایر دستگاه‌های هوشمند خانه همکاری می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات