این جاروبرقی جدید، بازو رباتیک دارد و به خانه زنگ می‌زند

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
زنی در حال کار با جاروبرقی S8 MaxV Ultra
جاروبرقی روبوراک یکی از جاروبرقی‌های هوشمند پیشرفته است که به بازوی رباتیک و دستیار صوتی و سیستم چرخشی خودکار مجهز شده است.
تبلیغات

CES 2024 آغاز شده و زمان آن رسیده است که شرکت‌ها آخرین نوآوری‌های خود را به‌نمایش بگذارند. برند Roborock نیز چندین محصول جدید تمیزکننده هوشمند را معرفی کرده است که به‌زودی عرضه خواهد شد.

طبق بیانیه رسمی روبوراک، این شرکت قابلیت‌های جدیدی را به سری Revo Q، سری S8 Max و Flexi اضافه کرده است. هر مجموعه دو محصول جدید را با نام‌های S8 MaxV اولترا، S8 Max اولترا، Q Revo MaxV و Q Revo پرو، Flexi Lite پرو و Flexi Lite دریافت می‌کند.

روبوراک ادعا می‌کند که S8 Max Ultra و S8 MaxV Ultra پیشرفه‌ترین جاروبرقی‌های رباتیک هستند که تا‌به‌حال ساخته است. این دو جاروبرقی به بازوی رباتیک و سیستم چرخشی اضافی لبه مجهز هستند که به دستگاه اجازه می‌دهد تا به مناطق مختلف دسترسی داشته باشد. هر دو مدل با RockDock Ultra سازگار هستند که به‌طور خودکار دستگاه را پشتیبانی می‌کند؛ ازجمله تخلیه و پرکردن و توزیع مواد شوینده.

نمای دور از جاروبرقی S8 MaxV Ultra در خانه

ازنظر مکش، S8 MaxV Ultra قدرت ۱۰,۰۰۰ پاسکال را ارائه می‌دهد؛ در‌حالی‌که S8 Max Ultra درحدود ۸۰۰۰ پاسکال می‌تواند تولید کند. هر دو مدل از یک سیستم تمیزکننده جدید به نام VibraRise 3.0 استفاده می‌کنند. طبق گفته‌ی روبوراک، هر مدل دو ماژول ارتعاش و یک ماژول بالابر ۲۰ میلی‌متری و سرعت تمیزکردن ۴۰۰۰ بار در دقیقه دارند.

مدل S8 MaxV Ultra روبوراک دستیار صوتی Hello Rocky داخلی دارد که از تماس‌های ویدئویی و پروتکل ارتباطی Matter پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین به سیستم تشخیص موانع مجهز است و می‌تواند انواع مختلف آشفتگی‌ را شناسایی کند.

نمای بیرونی جاروبرقی S8 MaxV Ultra در خانه
جاروبرقی S8 MaxV Ultra از نمای بالا

دیگر جاروبرقی‌های روباتیکی روبوراک مدل‌های Q Revo MaxV و Q Revo Pro هستند. این محصولات نیز به بازوهای رباتیکی مجهز هستند که می‌تواند فضاهای صعب‌العبور را تمیز کند. هر دو مدل با Dock Multifunction 2.0 برای تعمیر و نگه‌داری سازگار هستند.

قدرت مکش سری Q Revo با ۷۰۰۰ پاسکال کمی کمتر از سری S8 Max است. قابلیتی که Q Revo Max V را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند، این است که دستیار صوتی داخلی، سیستم تشخیص موانع، تماس ویدئویی و براش خودکار برای جمع‌کردن کرک و مو دارد.

جاروبرقی S8 MaxV Ultra در حال تمیز کردن آشپزخانه

برخلاف چهار محصول ذکرشده، Flexi Pro و Flexi Lite جاروبرقی رباتیک نیستند. این دستگاه ترکیبی از جاروبرقی و دسته‌ی تی‌مانند برای تمیزکردن دستی است. این دو مدل قدرت مکش چشمگیر ۱۷۰۰۰ پاسکال و چرخ‌های تطبیق‌پذیری دارد که می‌توانند به‌طور کاملاً صاف روی زمین قرار بگیرند.

حسگرها به جاروبرقی اجازه می‌دهند تا سطح کثیفی را شناسایی و قدرت خود را در حین تمیزکردن تنظیم کند. همچنین، می‌توانید از قابلیت خشک‌کردن آن برای ناحیه‌ای که به‌تازگی پاک کرده‌اید، استفاده کنید.

از ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت)، سری جدید S8 Max و Q Revo در فروشگاه‌‌های آمازون و روبوراک با این قیمت‌ها دردسترس خواهند بود:

S8 Max Ultra: قیمت ۱۵۹۹٫۹۹ دلار

S8 MaxV Ultra: قیمت ۱۷۹۹٫۹۹ دلار

Q Revo Pro: قیمت ۹۹۹٫۹۹ دلار

Q Revo MaxV: قیمت ۱۱۹۹٫۹۹ دلار

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات