این جارو برقی رباتیک یکی از هیجان‌انگیزترین لوازم خانگی CES 2024 است

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
جارو برقیرباتیک ناروال با رنگ سفید از نمای رو به رو
ناروال، یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان جارو برقی‌ رباتیک در جهان، از دو محصول جدید در رویداد CES رونمایی کرد.
تبلیغات

ناروال در رویداد CES 2024، جارو برقی‌های Narwal Freo X Ultra و Narwal Freo X Plus را با قدرت مکش بسیار بالا معرفی کرد. این برند تلاش می‌کند تا هوشمندترین، قدرتمندترین و بی‌صداترین جارو برقی‌‌های رباتیک را روانه بازار کند و محصولات جدیدش را نیز بر این اساس، معرفی کرده است.

جاروبرقی Freo X Ultra از قدرت مکش فوق‌العاده‌ی ۸۲۰۰ پاسکال بهره می‌برد و در مقایسه با جاروبرقی‌های Roborock S8 Pro Ultra و Ecovacs Deebot X2 Omini به مراتب قدرت مکش بالاتری دارد. این دستگاه همچنین می‌تواند زباله‌ها را در مخزن خود فشرده کند و تا ۶۰ روز نیازی به خالی کردن مخزن زباله‌های دستگاه نیست.

بر اساس بیانیه‌ی ناروال، جاروبرقی Narwal Freo X Plus نسبت مدل اولترا، قدرت کمتری دارد و حداکثر قدرت مکش آن، ۷۸۰۰ پاسکال است.

یکی از نکات جذاب در مورد جاروبرقی‌های مورد بحث این است که به سیستمی به نام هیرودینامیک برای جمع‌آوری بیشتر موی فرش‌ها بدون گره خوردن، مجهز شده است.

جارو برقی ناروال مدل ایستاده با رنگ سفید

علاوه بر دو جارو برقی رباتیک، ناروال از یک جارو برقی دستی مدل ایستاده به نام Narwal S10 Pro نیز رونمایی کرد. این محصول، از مخزن آب با حداکثر فشار ۱۷ نیوتن برای پاک کردن لکه‌ها و کثیفی‌ها بهره می‌برد و دسته‌ی آن قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه‌ای دارد.

این دو دستگاه به‌راحتی می‌توانند موی فرش‌ها را بدون آسیب دیدن برس، جمع‌آوری کنند. علاوه بر این، جارو برقی‌های جدید ناروال از سیستمی به نام DirtSense بهره می‌برند تا مکان‌های کلیدی‌ای را که نیاز به تمیزی بیشتر دارند، شناسایی کنند.

مدل اولترا و پلاس جارو برقی‌های رباتیک ناروال به‌ترتیب با قیمت ۱۰۹۹ و ۴۹۹ دلار از ماه مارس (اسفند و فروردین) به بازار عرضه خواهند شد. Narwal S10 Pro با برچسب قیمتی ۴۰۰ دلار و از ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) روانه‌ی بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات