سامسونگ هوش مصنوعی را به آشپزخانه‌ها می‌آورد

چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یخچال فامیلی هاب سامسونگ
سامسونگ هوش مصنوعی را به لوازم آشپزخانه‌ی خود اضافه می‌کند تا بتوانید ساده‌تر و سالم‌تر آشپزی کنید.
تبلیغات

سامسونگ به‌زودی در نمایشگاه CES 2024 مجموعه‌ای از دستگاه‌ها و ویژگی‌های نوآورانه را معرفی می‌کند که می‌توانند نحوه‌ی غذاخوردن و پخت‌وپز شما را متحول کنند. این قابلیت‌ها متمرکز بر ایجاد اکوسیستم غذایی هوشمندی هستند که غذاخوردن را آسان‌تر و سالم‌تر و البته لذت‌بخش‌تر خواهند کرد.

براساس بیانیه‌ی رسمی سامسونگ، این شرکت سیستم مدیریت هوشمند انرژی را با یخچال چهاردر Flex، مجهز به هوش مصنوعی فمیلی هاب معرفی می‌کند.

یخچال سامسونگ به AI Vision Inside و دوربین هوشمند مجهز است که می‌تواند با تشخیص غذاها، تاریخ انقضای آن‌ها را ردیابی و دستور پخت‌ غذایی را بر‌اساس مواد موجود پیشنهاد کند.

هوش مصنوعی فامیلی هاب سامسونگ

همچنین، مصرف‌کنندگان می‌توانند به‌راحتی وسایل موردنیاز خود را ازطریق آمازون و تنها با یک کلیک، تهیه کنند.

اجاق القایی Anyplace Zone سامسونگ مجهز به نمایشگر هفت‌اینچی LCD است که با نمایش دستور‌العمل‌های انتخاب‌شده از فمیلی هاب، پخت‌وپز را آسان می‌کند. بهره‌وری حرارتی بهبودیافته و شیشه‌‌ی مقاوم در‌برابر خط‌و‌خش، باعث می‌شوند این دستگاه عملکرد چشمگیری از خود نشان دهد.

نرم‌افزار Samsung Food اکنون از ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی از‌جمله قابلیت شخصی‌سازی برخوردار است که دستورالعمل‌ها را مطابق با نیازهای غذایی تنظیم می‌کند.

آشپزخانه مجهز به هوش مصنوعی فامیلی هاب سامسونگ

قابلیت Image-to-Recipe مواد تشکیل‌دهنده را شناسایی و غذاهای پیشنهادی را ارائه می‌دهد و گزینه‌‌ی Tailored Meal Plan وعده‌های غذایی سفارشی و شخصی‌سازی‌شده را براساس داده‌های سلامتی Samsung Health ایجاد می‌کند.

یخچال Bespoke که مرکز اصلی اتصال به سایر لوازم مانند اجاق گاز است، اطلاعات را مبادله می‌‌کند و کارهایی از‌جمله ارسال دستورالعمل‌های آشپزی یا گرم‌کردن اجاق را طبق دستور‌العمل‌های انتخابی انجام می‌دهد.

نرم‌افزارهای یوتیوب و تیک‌تاک نیز برای فعالیت‌های اوقات فراغت در صفحه‌ی فامیلی هاب دردسترس خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات