این بخاری عجیب، روازنه ۳۰ دلار بیت‌کوین تولید می‌کند!

دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
بخاری Heatbit با قابلیت استخراج بیت کوین
با HEATBIT علاوه‌بر گرم‌کردن محیط خانه‌ی خود، می‌توانید روزانه تا ۳۰ دلار ارزدیجیتال استخراج کنید.
تبلیغات

انسان‌ همواره سعی دارد با ترکیب کارهای مختلف، بهترین بهره را از زمان ببرد. گاهی‌اوقات امکان دارد ایده‌ی ترکیب کارها، به حوزه‌هایی اشاره کند که درظاهر هیچ وجه اشتراکی بین آن‌ها دیده نمی‌شود. به‌عنوان مثال آیا فکر کرده‌اید می‌توان از بخاری به‌عنوان یک ماینر رمزارز نیز استفاده کرد؟ اگرچه این دو حوزه در نگاه اول ارتباطی با یکدیگر ندارند اما محصولی به‌نام HEATBIT دقیقاً با این هدف طراحی شده است.

براساس اعلام شرکت سازنده‌ی HEATBIT، این محصول ابعادی به اندازه‌ی یک رایانه‌ی شخصی یا بلندگوی استریو دارد و صدای بسیار کمی ایجاد می‌کند. قدرت این بخاری نیز ۱٫۴ کیلووات بوده و امکان استخراج رمزارز با توان فوق‌العاده‌ی ۱۴ تراهش برثانیه (یک تریلیون هش برثانیه) را دارد.

بخاری Heatbit با قابلیت استخراج بیت کوین

به گزارش Gizchina، پروژه‌ی HEATBIT از سال ۲۰۲۱ و به‌عنوان کمپینی در کیک‌استارترز آغاز به‌کار کرد. اولین سری از محصولات این استارتاپ در اکتبر ۲۰۲۲ برای خریداران ارسال شد. این شرکت موفق شده است از اوایل ۲۰۲۳ حدود ۱۰۰۰ دستگاه HEATBIT را باقیمت ۱۱۹۹ دلار در سرتاسر جهان بفروشد.

بخاری HEATBIT ظارهری شبیه محصولات رده‌بالا دارد. این دستگاه همچنین از مدارهای داخلی مخصوصی بهره می‌برد تا بتواند تراکنش‌های بیت کوین را تقریباً بدون ایجاد صدا، پردازش کرده و تریلیون‌ها محاسبه را در هرثانیه انجام دهد. درواقع این محصول علاوه‌بر گرم کردن محیط خانه، برای شما بیت کوین استخراج می‌کند.

بخاری Heatbit با قابلیت استخراج بیت کوین

گفته می‌شود HEATBIT توان گرم کردن محیطی به ابعاد ۴۶ متر مربع را دارد و مهم‌تر از همه اگر به‌صورت ۲۴ ساعته از آن استفاده کنید، حدود ۳۰ دلار رمزارز برای شما استخراج خواهد کرد.

نکته‌ی جالب دیگر این است که سازنده‌ی HEATBIT قصد دارد محصولات دیگری را با همین هدف تولید کند. یکی از ایده‌های او، گرم‌کن صندلی توالتی است که می‌تواند بیت کوین استخراج کند. او همچنین به ساخت آب‌گرمکن و ماشین‌های ظرف‌شویی با قابلیت استخراج رمزارز فکر می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات