لباس شویی و خشک کن شیائومی با ظرفیت ۱۰ کیلوگرم و نمایشگر رنگی OLED معرفی شد

دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین لباس‌‌شویی و خشک‌کن شیائومی با بخار لباس‌ها را استرلیزه می‌کند و به صفحه‌نمایش رنگی OLED مجهز شده است.
تبلیغات

شیائومی روز گذشته مدل جدید لباس‌شویی‌ها و خشک‌کن‌های برند میجیا (MIJIA) را رونمایی کرد. این ماشین لباس‌شویی از نمایشگر OLED رنگی لمسی بهره می‌برد. تصاویر منتشرشده نشان می‌دهند لباس‌شویی میجیا بدنه‌ای به رنگ خاکستری تاریک دارد و از طراحی جذابی بهره می‌برد.

لباس شویی و خشک کن شیائومی میجیا Xiaomi MIJIA در آشپزخانه

براساس گزارش گیزموچاینا، لباس‌شویی شیائومی می‌تواند حداکثر ۱۰ کیلوگرم لباس را در خود جای دهد. این دستگاه می‌تواند لباس‌ها را با بخار استلریزه کند. شیائومی می‌گوید بخار با دمای بالا که در این لباس‌شویی و خشک‌کن ارائه می‌شود، قدرت نفوذ زیادی دارد و ساختار باکتری‌ها را بهتر از بین می‌برد. این بخار هیچ‌گونه آسیبی به لباس‌ها نمی‌زند.

به گفته‌ی شیائومی صرفاً مقدار کمی آب حرارت داده می‌شود تا به سرعت بخار ایجاد شود. لباس‌شویی و خشک‌کن شیائومی مجهز به یک دکمه‌ی مجزا برای استرلیزه‌سازی ازطریق بخار است. لباس‌شویی و خشک‌کن برند میجیا نرخ استرلیزه‌سازی ۹۹٫۹۹ درصد ارائه می‌دهد و ۹۹٫۹۹ درصد ویروس‌ها را از بین می‌برد. همچنین به گفته‌ی شیائومی، نرخ حذف کنه معادل ۱۰۰ درصد خواهد بود.

نمایشگر اولد لمسی لباس شویی و خشک کن شیائومی میجیا Xiaomi MIJIA

در لباس‌شویی و خشک‌کن جدید برند میجیا از نمایشگر OLED رنگی استفاده شده است که به‌علت قرارگیری با زاویه‌ی ۳۲ درجه، از خم شدن برای مشاهده محتوای آن بی‌نیاز خواهید شد.

موتور داخل لباس‌شویی می‌تواند با دقت بالا سرعت چرخش را تنظیم کند. لباس‌شویی شیائومی مجهز به پردازنده‌هایی ویژه و الگوریتم نرم‌افزاری است تا به پارچه‌ی لباس آسیب وارد نشود و چین‌و‌چروک کاهش یابد. شیائومی می‌گوید لباس‌شویی میجیا ۵۰ دسی‌بل صدا تولید می‌کند.

لباس‌شویی و خشک‌کن میجیا از دستیار صوتی هوشمند Xiao AI پشتیبانی می‌کند. پس از اتمام فرایند شستن لباس، دستیار هوشمند Xiao AI به شما اطلاع‌رسانی می‌کند. این محصول با قیمت ۲٬۳۹۹ یوان (حدودا ۳۴۰ دلار) برای پیش‌خرید دردسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات