جاروبرقی هوشمند جدید شیائومی با پشتیبانی از ۴ حالت مکش رونمایی شد

شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین جاروبرقی هوشمند شیائومی فن تمیزکننده‌ی پرقدرتی دارد و از چهار حالت مکش پشتیبانی می‌کند. این جاروبرقی پس از عملیات تمیزکاری، با هوای داغ تمیز می‌شود.
تبلیغات

شیائومی روز گذشته جاروبرقی رباتیک جدید برند میجیا را رونمایی کرد. این جاروبرقی محفظه‌ی ویژه‌ای برای بارگیری و تخلیه‌ی خودکار آب دارد. جاروبرقی هوشمند شیائومی به محض متصل شدن به محفظه‌ی مخصوص، عملیات تمیزکاری را به پایان می‌رساند.

براساس گزارش گیزموچاینا، جاروبرقی جدید شیائومی مجهز به فنی پرقدرت و حالت چهارگانه‌ی مکشی است تا انواع وظایف تمیزکاری را به‌خوبی انجام دهد. این جاروبرقی مجهز به دوربین و الگوریتم‌های هوش مصنوعی است تا اتاق را شناسایی کند. کاربر می‌تواند طرح ویژه‌ای برای تمیزکاری هر اتاق را به جاروبرقی بدهد.

جاروبرقی هوشمند شیائومی میجیا Xiaomi Mijia در حال تمیزکاری

شیائومی می‌گوید محفظه‌ی ویژه‌ی جاروبرقی، پس از اتمام عملیات تمیزکاری، با استفاده از هوای داغ جاروبرقی را تمیز می‌کند تا از رطوبت و بو جلوگیری شود. به گفته‌ی شیائومی برای اطمینان از تمیز شدن دستگاه، محفظه می‌تواند تا دو ساعت از هوای داغ استفاده کند. جاروبرقی جدید با سایر لوازم خانگی میجیا که مجموعا اکوسیستم بزرگی تشکیل می‌دهند سازگار است.

پیش‌فروش جاروبرقی جدید شیائومی با قیمت ۳٬۹۹۹ یوان (تقریباً ۵۶۱ دلار) در چین آغاز شده است. فعلاً مشخص نیست که این جاروبرقی در خارج از چین هم عرضه می‌شود یا نه.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات