Masonite M-PwrTM، در هوشمندی که امکانات زیادی دارد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در هوشمند جدید Masonite M-Pwr در CES ۲۰۲۲ معرفی شد.
تبلیغات

چرا زمانی که می‌شود کل سیستم را به صورت کامل خرید، به خودمان زحمت داده و هر قطعه‌ی خانه هوشمند را از شرکت‌های مختلف خریده و کنار هم قرار دهیم؟ به نظر می‌رسد چنین سؤالی در ذهن تولیدکنندگان در هوشمند Masonite M-Pwr شکل گرفته بوده که محصولی با زنگ ویدئویی یکپارچه و قفل هوشمند درون آن ساخته‌اند.

به گزارش دیجیتال‌ترندز، بسیاری از ما در ورودی خانه خود را به‌عنوان موجودی هوشمند در نظر می‌گیریم. اکنون، ماسونیت اینترنشنال دقیقاً به همین شیوه به درهای ورودی نگاه می‌کند. شرکت مذکور در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ اعلام کرد اولین در هوشمند برای مصارف خانگی را می‌سازد و در این مسیر با دو مورد از بزرگ‌ترین نام‌ها در دنیای فناوری شریک می‌شود: Ring و Yale.

طبق اخبار منتشر شده از این شرکت، درهای هوشمند Masonite M-PwrTM، اولین درهای بیرونی مسکونی هستند که برق، چراغ‌های LED، زنگ ویدئویی حلقه‌ای و قفل هوشمند Yale را در سیستم خود ادغام کرده‌اند. زنگ‌های ویدئویی حلقه‌ای و قفل‌های هوشمند Yale که کاملاً یکپارچه شده‌اند، به باتری جداگانه نیاز ندارند، که این تغییر قابل‌توجهی نسبت به مدل‌های دیگر است.

در Masonite M-PwrTM

هاوارد هکس، رئیس و مدیر عامل شرکت، گفت:

معرفی درهای هوشمند Masonite M-PwrTM رویداد مهمی است که معتقدیم انتظارات مالکان خانه از درهای بیرونی را به‌طور اساسی تغییر خواهد داد. فناوری انقلابی این درها به خانواده‌ها اطمینان می‌دهد که در همیشه متصل بوده و همیشه محافظت می‌شوند.

این درهای هوشمند به سیستم برق خانه متصل می‌شوند و دارای باتری پشتیبان هستند که ۲۴ ساعت دوام می‌آورد تا حتی اگر برق قطع شود، کار کند. به لطف اپلیکیشن تلفن همراه، صاحبان خانه می‌توانند از راه دور کارهای مختلفی انجام دهند، که می‌توان از آن‌ها به قفل یا باز کردن در، تنظیم نور، بررسی وضعیت در و موارد دیگر اشاره کرد.

در‌ حال حاضر درهای هوشمند Masonite M-PwrTM در برخی از خانه‌های جدید ساخته‌شده توسط Barringer Homes در محله‌ی Plaza Midwood شارلوت کارولینای شمالی استفاده می‌شوند. این در‌های فایبرگلاسی در انواع سبک‌ها، رنگ‌ها و پرداخت‌ها، از جمله چندین گزینه‌ی شیشه‌ای، در‌ دسترس هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات