فناوری جدید کوهلر می‌تواند با فرمان صوتی وان حمام خانه شما را پر کند

دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
کوهلر در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ از جدیدترین محصولات خود از جمله فناوری PerfectFill رونمایی کرد.
تبلیغات

سرانجام فناوری PerfectFill شرکت ‌کوهلر (Kohler)، که از مدت‌ها قبل تبلیغ می‌شد، از راه رسید. شرکت سازنده در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ این هفته فناوری حمام هوشمند خود را معرفی کرد که به شما امکان می‌دهد وان حمام را تنها با فرمان صوتی ساده‌ای پر کنید. بنابراین، اگر در طبقه‌ی پایین مشغول پختن شام هستید و می‌خواهید حمام را برای فرزندان خود آماده کنید، می‌توانید از الکسا یا گوگل بخواهید این کار را به جای شما انجام دهند.

به گزارش ورج، PerfectFill شامل کیت تخلیه و شیر دیجیتالی است که با هم کار می‌کنند تا آب وان را به دما و عمق دلخواه شما برسانند. بنابراین، دیگر نیازی نیست نگران آبگرفتگی حمام باشید، زیرا سیستم هوشمند آن به محض رسیدن به وضعیت دلخواه آب را قطع کرده و شرایط را برای حمامی آرامش‌بخش آماده می‌کند.

می‌توان زمان حمام را با اپ Kohler Konnect و همچنین از‌ طریق صدا کنترل کرد. همچنین می‌توان تا ۱۰ بازه زمانی مختلف برای حمام برنامه‌ریزی کرد، بنابراین همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند برنامه مخصوص خود را داشته باشند. تنها وظیفه‌ی PerfectFill پر کردن وان نیست، بلکه توانایی خالی کردن آن را نیز دارد. می‌توانید از‌ طریق فرمان صوتی یا اپ مخصوص این کار را از راه دور انجام دهید.

حمام هوشمند کوهلر

هرچند داشتن تمام این امکانات بدون پرداخت هزینه ممکن نیست. قیمت PerfectFill از ۲۷۰۰ دلار شروع می‌شود. البته این مبلغ شیر مخصوص کوهلر و وان سازگار با آن را پوشش نمی‌دهد. همچنین این سیستم نیاز به نصب حرفه‌ای دارد. PerfectFill در سال ۲۰۲۲ برای سفارش در‌ دسترس خواهد بود.

حمام هوشمند کوهلر

اگر این فناوری برای زمان حمام شما کافی نیست، Stillness Bath کوهلر که سال گذشته در نمایشگاه CES معرفی شد، در سال ۲۰۲۲ برای خرید در‌ دسترس خواهد بود.

به گفته‌ی کوهلر، تجربه‌ی حمام هوشمند از ۸۰۰۰ دلار شروع می‌شود. این شرکت فناوری PerfectFill را با وان حمام هوشمند، که توانایی تنظیم آب، نور، مه و عطر را برای ارائه‌ی دقایقی بی‌نظیر و آرامش‌بخش برای کاربر دارد، ترکیب می‌کند.

اگر حتی حمام آبگرم هوشمند ۸۰۰۰ دلاری نیز برایتان کافی نیست، می‌توانید با مدل Infinity Experience که گزینه‌ی جریان آب از لبه‌ها و داخل پایه‌های چوبی هینوکی را اضافه می‌کند، به تجربه‌ای بی‌نظیر هنگام حمام کردن دست پیدا کنید. سیستم آن به‌گونه‌ای است که می‌تواند صدای آبشار را تقلید کرده و کاربر را در فضایی آرامش‌بخش غرق کند.

کل سیستم توسط اپ Kohler Konnect کنترل می‌شود و حمام مستقل ۸۰۰۰ دلاری در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ در‌ دسترس خواهد بود. مدل‌های دیگر در سه‌ماهه‌ی سوم عرضه می‌شوند و هنوز قیمت‌ها اعلام نشد‌ه‌ است.

حمام هوشمند کوهلر

برای کنترل بیشتر آب بدون دخالت دست، کوهلر همچنین شیر آب آشپزخانه‌ای را معرفی کرده که از سقف آویزان شده و توسط لوله‌ی بلوتوثی ضد آب با باتری کنترل می‌شود. Purist Suspend را می‌توان با کنترل از راه دور باز و بسته و دمای آن را تنظیم کرد. هدف کلی طراحی چنین محصولی توسط کوهلر، خلوت‌تر شدن سینک آشپزخانه است. هنگام شستشوی ظروف، Purist Suspend مزاحم شما نمی‌شود. این شیر آب از سقف آویزان شده و دارای توانایی چرخش ۱۸۰ درجه است.

همچنین H2Wise، سیستم نظارتی آب هوشمند کوهلر که توسط Phyn طراحی و در CES 2021 معرفی شد، امسال روانه‌ی بازار می‌شود. H2Wise و H2Wise Plus (نسخه نصب‌شده حرفه‌ای) به ترتیب با قیمت ۴۰۰ و ۶۶۷ دلار در ژانویه عرضه خواهند شد.

حمام هوشمند کوهلر

H2Wise Plus در مسیر اصلی آب نصب می‌شود و می‌توان آن را به‌گونه‌ای تنظیم کرد که در‌ صورت تشخیص نشتی، آب را از‌ طریق اپ قطع کند. H2Wise می‌تواند توسط صاحب‌خانه زیر سینک نصب شود. هر دو دستگاه به منبع تغذیه‌ی ۱۱۰ ولت / ۲۲۰ ولت نیاز دارند.

هر دوی این گجت‌ها مصرف آب را در تمام وسایل خانه‌تان کنترل کرده و می‌توانند شما را از نشت آب مطلع کنند. سیستم مذکور توانایی نظارت بر مصرف آب را نیز دارد. همچنین برای هشدار پیش از انجماد از حسگر فشار استفاده می‌کند تا قبل از یخ زدن لوله به شما هشدار دهد. H2Wise توسط اپ Kohler Konnect کنترل می‌شود و می‌توان آن را با دستیارهای صوتی الکسا یا گوگل جفت کرد.

چند محصول هوشمند دیگر توسط کوهلر در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ معرفی شدند که در ادامه آن‌ها را به صورت خلاصه بررسی می‌کنیم.

اولی Robern IQ Digital Lock Box است که در‌ واقع جعبه‌‌ای با قفل هوشمند بوده که در کابینت روشویی حمام برای نگه‌داری دارو و وسایل شخصی قرار می‌گیرد. می‌توان این محصول که برای کابینت‌های Robern طراحی شده، برای نصب در هر روشویی تنظیم کرد. Digital Lock Box، با برچست قیمت ۴۴۹ دلار، دارای صفحه‌‌ی لمسی و همچنین اپلیکیشنی (iOS و Android) برای تنظیم و محافظت از رمز عبور شما، مشاهده‌ی گزارش‌های ورودی و دریافت هشدار هنگام باز شدن جعبه است. کاربران همچنین می‌توانند در اپ مذکور برنامه‌ای برای یادآوری مصرف داروهای خود تنظیم کنند.

حمام هوشمند کوهلر

همچنین کوهلر در حال راه‌اندازی خط تولیدی از شیرآلات حمام خانگی بدون لمس با قیمت ۱۹۹ دلار است که با تکان دست باز و بسته می‌شوند. همچنین جریان آب پس از دو دقیقه به صورت خودکار قطع می‌شود. در‌ ضمن این شیر دارای حالت تعطیلات است و برای نصب آسان‌تر، با باتری کار می‌کند.

حمام هوشمند کوهلر

در‌ نهایت، Kohler Power Reserve سیستم ذخیره‌سازی انرژی خانگی ماژولاری است که با سیستم‌های انرژی خورشیدی جفت شده تا این انرژی را بدون توجه به آب‌و‌هوا، زمان روز یا وضعیت شبکه ذخیره کند. با استفاده از اپ تلفن همراه Kohler Power Reserve، کاربران می‌توانند سیستم ذخیره‌سازی را روی حالت‌های مختلفی تنظیم کنند. قیمت آن از ۱۳۳۲۵ دلار برای سیستم ۱۰ کیلووات ساعت شروع می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات