جاروبرقی رباتیک جدید شیائومی با قابلیت گردگیری خشک عرضه می‌شود

جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی به‌زودی MIJIA Robot Vacuum Mop Pro را با قابلیت گردگیری خشک و قیمت ۴۶۶ دلار عرضه می‌کند.
تبلیغات

اوایل هفته جاری، شیائومی رسما MIJIA Robot Vacuum Mop Pro را معرفی کرد. ‌هم‌اکنون نیز این شرکت جاروبرقی جدید رباتیک خود را به‌طور رسمی عرضه کرده و این دستگاه به‌زودی در سایت فروشندگان چینی در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش گیزموچاینا، MIJIA Robot Vacuum Mop Pro اولین جاروبرقی این شرکت است که قابلیت گردگیری خشک را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این دستگاه قادر است خودش را از طریق محفظه شارژ تمیز کند. این ایستگاه شارژ صفحه‌نمایش لمسی LCD نیز دارد. جاروبرقی جدید شیائومی طوری طراحی شده است که در دمای ۴۰ درجه سانتیگراد کار می‌کند تا کپک، هرگونه بو و سایر باکتری‌ها را از بین ببرد.

جاروبرقی رباتیک شیائومی

درون این دستگاه، یک سنسور لایدار (LiDAR) تعبیه شده که ربات را هدایت‌ می‌کند. همچنین این جاروبرقی به ۸ سنسور ToF مجهز است تا از هرگونه برخورد با موانع بر سر راه آن جلوگیری شود. درضمن، محصول جدید شیائومی حداکثر قدرت مکش ۳۰۰۰ پاسکال و چهار حالت تمیز کردن را به کاربر ارائه می‌دهد. باید به این نکته اشاره کرد که جاروبرقی مذکور دارای طرح مربع مانند در جلوی بدنه دایره‌ای شکل خود است که به تمیز کردن گوشه‌ها و لبه‌ها کمک می‌کند.

این دستگاه از اپلیکیشن کنترل MIJIA و دستیار صوتی XiaoAI پشتیبانی می‌کند. قیمت آن در حال حاضر ۲۹۹۹ یوان (تقریبا ۴۶۶ دلار آمریکا) است و از ۲۰ اکتبر ۲۰۲۱ برای خرید در دسترس خواهد بود. بنابراین اگر جزو علاقه‌مندان این محصول هستید، می‌توانید آن را در وب‌سایت‌های عمده فروش لوازم الکترونیکی مانند JD.com بیابید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات