دستگاه تصفیه آب داغ فوری Q600 شیائومی به‌صورت رسمی معرفی شد

شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی به‌تازگی دستگاه تصفیه آب داغ فوری Q600 را معرفی کرده که برای پیش‌خرید در چین موجود است.
تبلیغات

شیائومی که تاکنون چندین دستگاه تصفیه آب در بازار عرضه کرده؛ بهتازگی محصول جدیدی در این گروه معرفی کرده است که دستگاه تصفیه آب داغ فوری شیائومی Q600 نام دارد. این محصول بهعنوان اولین دستگاه تصفیه شرکت که از عملکرد گرمایش آب پشتیبانی میکند، معرفی میشود.

به گزارش گیزموچاینا، این محصول جذاب همین حالا برای پیش‌خرید در بازار داخلی این شرکت یعنی چین موجود است. قیمت اصلی این دستگاه ۳۴۹۹ یوان (۵۴۰ دلار) اعلام شده؛ اما در طول دوره پیش‌فروش با قیمت تخفیف‌دار ۲۹۹۹ یوان (حدود ۴۶۳ دلار) در دسترس خواهد بود.

دستگاه تصفیه آب شیائومی

Xiaomi Instant Hot Water Purifier Q600 دارای فناوری فیلتراسیون شش‌مرحله‌ای دوهسته‌ای است و از غشای اسمز معکوس RO استفاده می‌کند. این دستگاه می‌تواند به‌سرعت آب را تا ۳۰ الی ۹۵ درجه سانتی‌گراد گرم کند. دستگاه تصفیه آب جدید شیائومی قادر است یک لیوان آب را تنها در حدود ۶ ثانیه پر کند.

یک عملکرد دقیق کنترل دما در این دستگاه وجود دارد که هنگام تهیه نوشیدنی‌های مختلف مفید است. به این مسئله نیز باید اشاره کرد که برای جلوگیری از راکد ماندن آب هنگامی که مصرف متوقف می‌شود، آب داخلی به غشای RO بازمی‌گردد. در لوله‌ این تصفیه‌کننده‌ آب از یک دستگاه گرمایش استفاده شده است تا امکان گرم کردن فوری آب وجود داشته باشد. شیر دستگاه دارای طراحی دو لوله است و آب با دمای اتاق و آب گرم از هم جدا می‌شود.

در بالای دستگاه تصفیه آب داغ فوری شیائومی Q600، پنل کنترل لمسی برای تنظیم آسان دما و حجم آب و همچنین عملکرد قفل کودک وجود دارد.

توصیه می‌شود فیلتر Q600 PPC که تنها ۱۹۹ یوان قیمت دارد، سالی یک بار و غشای اسمز معکوس RO که ۶۹۹ یوان قیمت دارد، هر سه سال یک بار تعویض شود. دستگاه تصفیه آب داغ شیائومی Q600 نصب رایگان در محل ارائه می‌دهد و می‌تواند به پلتفرم Mi Smart Home متصل شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات