Kohler و Moen از لوازم خانگی جدید در نمایشگاه CES 2020 پرده‌برداری کردند

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳
مطالعه 4 دقیقه
Kohler و Moen با حضور در نمایشگاه CES 2020 به‌صورت رسمی محصولاتی جدید را در دسته‌ی لوازم خانگی شامل شیر آب هوشمند، سر دوش هوشمند و موارد دیگر رونمایی کردند.
تبلیغات

نمایشگاه ‌CES 2020 از شب گذشته به‌صورت رسمی آغاز شده و شرکت‌های مختلف در حال برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خودشان هستند. در کنار کنفرانس‌های مطبوعاتی، شرکت‌های کوچک‌تر نیز در قالب پست‌های خبری به رونمایی محصولات جدیدشان می‌پردازند. Kohler و Moen دو شرکتی هستند که امسال دست پر به نمایشگاه CES پا گذاشتند و محصولاتی جدید را برای اکوسیستم خانه‌ی هوشمند رونمایی کردند. محصولات معرفی‌شده از سوی دو شرکت موردبحث شامل مواردی همچون سر دوش هوشمند مجهز به اسپیکر داخلی، دستگاه تصفیه‌ی آب هوشمند، شیر آب هوشمند، سیستم‌ مدرن دوش حمام و... می‌شود.

دو شرکت Kohler و Moen در نمایشگاه امسال از محصولاتی مدرن برای حمام پرده‌برداری کرده‌اند. یکی از محصولات جالب معرفی‌شده، سردوش ویژه‌ی Kohler با نام Moxie است که از اسپیکری هوشمند در داخل خودش بهره می‌برد. در ضمن Moen نیز دوش هوشمندی را با نام تجاری U by Moen معرفی کرده است که قابلیت‌های جالبی دارد. با استفاده از این ابزارها در حمام، می‌توانید به‌راحتی از طریق گوشی هوشمند خودتان به کنترل شرایط حمام بپردازید. در دوش هوشمند Moen امکان کنترل مواردی نظیر دمای آب از طریق دستیار صوتی سیری اپل (Apple Siri) نیز وجود دارد.

Kohler و Moen

دیگر محصول مهم معرفی‌شده از سوی دو شرکت Kohler و Moen در نمایشگاه CES 2020 شامل نوعی شیر آب هوشمند است که به شما امکان می‌دهد با تکان دادن دست‌تان یا دادن فرمان صوتی به شیر، کاری کنید که جریان آب سرازیر شود. Kohler همچنین نوعی توالت فرنگی جدید را با نام Touchless Toilet معرفی کرده است که ایده‌ای مشابه شیر آب هوشمند یادشده دارد. هنگام استفاده از این توالت می‌توانید با تکان دادن دست‌تان در نزدیکی اهرم کناری، کاری کنید که آب جریان پیدا کند. 

در ادامه می‌توانید به‌صورت فهرست‌وار، محصولات جدید Kohler و Moen را مشاهده کنید:

Kohler و Moen

محصولات جدید شرکت Kohler 

سر دوش Moxie مجهز به اسپیکر هوشمند: این محصول در حقیقت ترکیبی از سردوش هوشمند Kohler با اسپیکر هوشمند ساخت هارمن کاردن (Harman Kardon) است که به شما امکان می‌دهد هنگام دوش گرفتن به موسیقی گوش فرا دهید یا با دستیارهای صوتی نظیر سیری حرف بزنید و دستورهای صوتی لازم را به آن‌ها برسانید. 

سیستم تصفیه‌ی آب Aquifer Refine: به‌لطف این محصول می‌توانید املاح اضافی آب را از طریق دستگاهی که به شبکه‌ی وای‌فای متصل می‌شود پاک کنید و آبی سالم بنوشید. این دستگاه تصفیه‌ نظارت کاملی روی میزان مصرف آب دارد و می‌تواند نشت‌های احتمالی را تشخیص دهد.

شیر آب هوشمند Setra: این محصول نوعی شیر آب هوشمند است و بدون اینکه به آن دست بزنید، می‌توانید کاری کنید که آب را جاری کند. درواقع برای به جریان انداختن آب می‌توانید از حرکات دست استفاده کنید یا به دستور صوتی متوسل شوید. 

Kohler و Moen

سیستم دوش دیجیتالی DTV Mode: به‌لطف این سیستم می‌توانید حالت‌های خاصی را برای حمام کردن تعیین کنید؛ برای مثال درجه‌ی حرارت حمام را تعیین و حالتی شخصی‌سازی‌شده ایجاد کنید. درضمن از طریق این سیستم امکان جاری کردن آب از دوش حمام از طریق اپلیکیشن وجود دارد.

توالت فرنگی Touchless Toilet: به‌منظور استفاده از توالت فرنگی جدید Kohler می‌توانید دست‌تان را در جلوی اهرم کناری حرکت دهید. در اهرم کناری این توالت، حسگرهای خاصی تعبیه شده است که توانایی تشخیص حرکت دست را دارند.

محصولات جدید Moen

اکوسیستم Moen Network: شرکت Moen اعلام کرده است که قصد دارد میزان تنوع محصولات اکوسیستم هوشمند خودش را بالا ببرد و دستگاه‌هایی جدید در حوزه‌ی محصولات خانگی معرفی کند. این محصولات شامل مواردی مثل وسایل مخصوص آشپزخانه و حمام هستند. نخستین محصولی که از این اکوسیستم روانه‌ی بازار می‌شود، دوشی هوشمند با نام U by Moen است.

شیر آب هوشمند: به‌لطف این شیر آب می‌توانید از قابلیت‌هایی جالب نظیر اندازه‌گیری دقیق حجم آب مصرف‌شده و تعیین دمای دقیق آب بهره‌مند شوید؛ در ضمن امکان تعیین حالت‌هایی خاص برای این شیر آب وجود دارد. افزون بر این موارد، شیر آب هوشمند موردبحث را می‌توان از طریق فرمان صوتی کنترل کرد. 

Kohler و Moen

دستگاهی هوشمند برای تشخیص نشت آب: این محصول می‌تواند نشت آب را تشخیص دهد و از آن جلوگیری کند، روی میزان مصرف آب نظارت داشته باشد و کارهای بیشتری انجام دهد. دستگاه موردبحث اندازه‌ای کوچک دارد و به‌صورت بی‌سیم به اپلیکیشن مستقل Moen متصل می‌شود و داده‌هایش را برای آن ارسال می‌کند.

دوش هوشمند: نسل بعدی دوش هوشمند Moen که با نام تجاری Moen Smart Shower از آن یاد می‌شود توانایی برقراری ارتباط با اپلیکیشن موبایلی این شرکت را دارد و از ۱۲ حالتِ از پیش تعیین‌شده پشتیبانی می‌کند. در ضمن امکان کنترل این دوش از طریق اپلیکیشن گوشی یا دستیار صوتی سیری وجود دارد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد محصولات تازه‌ی معرفی‌شده در نمایشگاه CES دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات