شرکت TCL با هوش مصنوعی وارد حوزه فیلم‌سازی می‌شود

یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
کاراکترهای ساختگی مرد و زن با هوش مصنوعی در فیلم Next stop paris
TCL، تلویزیون‌ساز چینی، فیلم عاشقانه‌ای ساخته است که شخصیت‌های آن نتیجه‌ی استفاده از هوش مصنوعی هستند.
تبلیغات

شرکت TCL تریلر فیلمی با نام Next Stop Paris را منتشر کرده است که برخی از شخصیت‌ها و موقعیت‌های آن با هوش مصنوعی ساخته شده‌اند.

امروزه، ابزارهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی موجب تحول در همه‌ی صنایع شده‌اند و دنیای تولید ویدئو نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از مثال‌های مهم، سورا است که می‌تواند ویدئوهای واقع‌گرایانه‌ی بسیار خوبی تولید کند. با‌این‌حال، ویدیوهای تولید‌شده با هوش مصنوعی هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند و برای بهبود به زمان نیاز دارند.

TCL تولیدکننده‌ی بزرگ تلویزیون در چین و دومین سازنده‌ی بزرگ تلویزیون در جهان است که ۱۲٫۵ درصد از این بازار را دراختیار دارد. این شرکت تلویزیون‌های خود را با سرویس استریم TCLtvPlus ارسال می‌کند؛ سرویسی رایگان و تبلیغ‌محور مشابه Samsung TV Plus.

ویدئو مذکور به‌عنوان یکی از اولین تریلرهای فیلم تولیدشده با هوش مصنوعی بسیار تحسین‌برانگیز است. هوش مصنوعی به‌خوبی ازپس جزئیاتی مانند نورپردازی و بافت لباس‌ها بر‌آمده است و مشکل مهمی در حرکات دست کاراکترها وجود ندارد.

باید توجه کرد که TCL هوش مصنوعی را با گرفتن حرکات و صداهای بازیگران واقعی برای فیلم ترکیب می‌کند؛ بنابراین، همه‌ی بخش‌های ویدئو ساخته‌ی هوش مصنوعی نیستند.

در‌حال‌حاضر، هوش مصنوعی نمی‌تواند به‌صورت مستقل فیلم‌هایی با طول و کیفیت موردانتظار مخاطبان تولید کند. با‌این‌حال، پیشرفت‌های آینده می‌تواند راه را برای استریم محتوای کاملاً مبتنی‌بر هوش مصنوعی باز کند.

کسانی که تمایل دارند فیلم عاشقانه‌ی Next Stop Paris را ببینند، باید تلویزیون TCL را قبل از تابستان امسال تهیه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات