فروشگاه آمازون به‌صورت گسترده‌تر به استقبال هوش مصنوعی می‌رود

پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
ویژگی جدید آمازون برای ساخت لیست و اطلاعات محصول با هوش مصنوعی
آمازون اکنون به فروشندگان امکان می‌دهد که با استفاده از هوش مصنوعی، فهرست‌های جدیدی ایجاد کنند.
تبلیغات

آمازون سال گذشته ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی مولد را راه‌اندازی کرد تا به فروشندگان کمک کند با وارد‌کردن چند کلمه در مورد محصول، به سرعت فهرست‌های اطلاعاتی ایجاد کنند. آمازون حالا می‌خواهد با هوش مصنوعی، ایجاد فهرست از کالاهایی که قبلاً وارد سایت فروشنده شده‌اند را ساده‌تر کند.

ابزار جدید آمازون از هوش مصنوعی برای تحلیل جزئیات آدرس یک محصول در سایت دیگر و ایجاد فهرست آمازون استفاده می‌کند. این ویژگی به زبان انگلیسی برای فروشندگان در ایالات متحده ارائه می‌شود.

ویژگی جدید آمازون برای ساخت لیست و اطلاعات محصول با هوش مصنوعی

آمازون در بیانیه‌ای گفت: «علاوه‌بر استفاده از مقادیر کم متن یا تصویر برای تولید فهرست‌ها، ما اکنون درحال راه‌اندازی این قابلیت هستیم که فروشندگان به سادگی از اطلاعات موجود خود استفاده کنند و فقط با ارائه‌ی آدرس یک سایت به آمازون که به‌طور خودکار توسط ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی ما تحلیل می‌شود، استفاده کنند تا بتوانند لیست‌های اطلاعاتی باکیفیت و یکپارچه برای فروشگاه آمازون بسازند.»

آمازون سال گذشته ابزاری را برای تبلیغ‌کنندگان ارائه کرد تا از طریق دستور متنی، پس‌زمینه تولید کنند. در آن زمان، شرکت گفت که پس‌زمینه‌ی ایجاد‌شده با هوش مصنوعی برای یک محصول می‌تواند ۴۰ درصد نرخ کلیک بیشتر در مقایسه با پس‌زمینه‌ی سفید ایجاد کند.

آمازون می‌گوید که بیش از ۱۰۰ هزار فروشنده، ابزارهای هوش مصنوعی را امتحان کرده‌اند و به‌طور میانگین ۸۰ درصد از فروشندگان پیشنهادهای ابزارهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی را می‌پذیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات