هوش مصنوعی کوپایلت بازطراحی شد؛ خیز مایکروسافت به سمت آینده

پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
لوگو کوپایلت مایکروسافت / Microsoft Copilot طرح گرافیکی رسمی
دستیار هوش مصنوعی کوپایلت با طراحی جدید و قابلیت‌های ارتقایافته از راه رسید.
تبلیغات

مایکروسافت کوپایلت نام نهایی دستیار هوش مصنوعی ردموندی‌ها است. مایکروسافت قبل از مسابقه‌ی بزرگ Super Bowl، اعلام کرد که در حال بازطراحی کوپایلت برای گوشی‌های هوشمند است.

نرم‌افزار کوپایلت برای اندروید، دسامبر (آذر و دی) گذشته به‌عنوان یک چت‌بات هوش مصنوعی نسبتاً ساده راه‌اندازی شد. کاربران می‌توانستند پیام‌های خود را تایپ یا با چت‌بات صحبت کنند و همچنین سرویس کوپایلت را به ابزار GPT-4 ارتقا دهند و تقریباً از کل برنامه بدون ورود به سیستم استفاده کنند. کوپایلت اکنون میزبان یک‌سری تغییرات شده است.

مایکروسافت کوپایلت

طبق بیانیه‌ی رسمی مایکروسافت، طراحی جدید کوپایلت به اندروید، آی‌او‌اس و وب گسترش می‌یابد. مایکروسافت طراحی جدید را «تمیزتر» و «شیک‌تر» توصیف می‌کند. در قلب طراحی جدید ابزار Carousel وجود دارد که پیشنهادهایی از کارهایی که هوش مصنوعی می‌تواند برایتان انجام دهد ارائه می‌کند.

با استفاده از دستیار هوش مصنوعی مایکروسافت می‌توانید تصویری فانتزی از یک تیم فوتبال با حیواناتی که کلاه ایمنی به سر دارند ایجاد کنید؛ یک منوی منحصربه‌فرد با محوریت آووکادو برای سرو در مهمانی یا تصویری از یک آشپزخانه‌ی مفهومی جزیره‌ای با چوب تیره و میزهای سفید بسازید. همچنین می‌توانید ایده‌هایی برای محصولات جدید که در سال ۲۰۲۵ محبوب خواهند بود، دریافت کنید.

مایکروسافت کوپایلت
مایکروسافت کوپایلت
مایکروسافت کوپایلت
مایکروسافت کوپایلت

هربار که از برنامه استفاده کنید، ابزار اصلی با ایده‌های جدید پر می‌شود که درست بالای پیام‌های ورودی متن، صدا و تصویر قرار دارد. نوار کناری دارای تجربیات اختصاصی جدید برای «طراحی»، «برنامه‌ریزی تعطیلات»، «دستیار آشپزی» و «مربی تناسب اندام» است.

کاربران همچنین می‌توانند در کوپایلت پرو مشترک شوند و با فعال کردن GPT-4، نوآوری محتواهای تولیدی خود را افزایش دهند.

طراحی جدید کوپایلت هرگونه ارتباط با بینگ را از بین برده است و اکنون به‌نظر می‌رسد که کوپایلت به بلوغ کافی رسیده. مایکروسافت می‌گوید کوپایلت تا به امروز بیش از ۵ میلیارد چت و ۵ میلیارد تصویر ایجاد کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات