مایکروسافت Copilot Studio رونمایی شد؛ چت‌بات هوش مصنوعی اخصاصی بسازید

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
سرویس هوش مصنوعی مایکروسافت کوپایلت استودیو
سرویس جدید Microsoft Copilot Studio به کاربران امکان می‌دهد تا نسخه‌ای اختصاصی از چت‌بات‌ کوپایلت را بسازند.
تبلیغات

مایکروسافت دقایقی پیش در حاشیه‌ی برگزاری مراسم ایگنایت ۲۰۲۳ سرویس جدیدی به نام Microsoft Copilot Studio را رونمایی کرد تا قدرتمندتر از قبل در بازار هوش مصنوعی حضور پیدا کند.

کوپایلت استودیو که به ویندوز کوپایلت و مایکروسافت ۳۶۵ کوپایلت ملحق می‌شود، شبیه سرویسی است که OpenAI هفته‌ی گذشته به‌نمایش گذاشت. به‌گفته‌ی مایکروسافت، کوپایلت استودیو به کاربران امکان می‌دهد تا نسخه‌هایی اختصاصی از هوش مصنوعی کوپایلت را بسازند.

کوپایلت استودیو صرفاً در‌دسترس کاربران تجاری سرویس مایکروسافت ۳۶۵ قرار می‌گیرد و به آن‌ها امکان می‌دهد سراغ ساخت کوپایلت‌های جدیدی بروند که پارامترهای متفاوتی دارند و بر‌پایه‌ی دیتابیس‌های مختلف به سؤالات جواب می‌دهند. این کوپایلت‌ها با مطالعه‌ی اسناد شرکتی به سؤالات کارمندان پاسخ خواهند داد.

کوپایلت استودیو شامل مجموعه‌ی کاملی از ابزارها برای طراحی و آزمایش است. سرویس‌های ساخته‌شده با کوپایلت استودیو به کاربر برای ادامه‌ی مکالمه پیشنهاد می‌دهند و افزون‌بر متن، می‌توانند عکس نیز بسازند. یکی از کاربردهای جذاب ساخت سرویسی است که بتواند به سؤالاتی جواب دهد که نیروهای جدید هر شرکت در ذهن دارند.

مایکروسافت می‌گوید که کوپایلت استودیو ارتباطات تنگاتنگی با پلتفرم Azure AI و سرویس‌های مرتبط به آن دارد. مدیران هر کوپایلت به ابزارهای مختلف برای نظارت بر آمار کاربران و نحوه‌ی استفاده از آن، دسترسی خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات