ابزار مایکروسافت دیزاینر، جای طراحان گرافیک را می‌گیرد

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
لوگو مایکروسافت دیزاینر / Microsoft Desginer در پس زمینه مشکی
مایکروسافت سرویسی به نام دیزاینر دارد که با هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهد طرح‌های گرافیکی ساده را در زمانی کوتاه بسازید.
تبلیغات

مایکروسافت در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید ابزار Microsoft Designer به‌صورت گسترده در دسترس کاربران آمریکایی مرورگر اج قرار گرفته است. مایکروسافت دیزاینر ابزاری رایگان بر پایه‌ی هوش مصنوعی DALL-E است که می‌توانید ازطریق آن طراحی انجام دهید. کاربران اج می‌توانند ازطریق سایدبار(منوی کناری) به دیزاینر دسترسی پیدا کنند.

مایکروسافت دیزاینر / Microsoft Desginer در داخل اج

مایکروسافت چند ماه پس از انتشار سرویس دیزاینر در سال ۲۰۲۲، گفت که این ابزار را به اج اضافه می‌کند. با این تغییر، کاربران اج اکنون می‌توانند پست‌ شبکه‌های اجتماعی، کارت دعوت، آگهی‌های کوچک، دعوت‌نامه و موارد مشابه را به‌راحتی طراحی کنند.

مرورگر اج با سرویس مایکروسافت دیزاینر / Microsoft Desginer

مایکروسافت دیزاینر با دستور متنی کار می‌کند. پس از وارد کردن دستور متنی، هوش مصنوعی مایکروسافت مجموعه‌ای از طراح‌های پیشنهادی را نمایش می‌دهد. در صورت تمایل می‌توانید هر یک از طرح‌ها را با اضافه‌کردن عکس یا تغییر فونت، اصلاح کنید.

اگر به استفاده از اج علاقه ندارید، می‌توانید از نسخه‌ وب مایکروسافت دیزاینر استفاده کنید. استفاده از نسخه‌ی ادغام‌شده با اج منطقی‌تر است، چون می‌توانید صرفا در یک پنجره به‌راحتی طرح‌های مدنظر را برای استفاده در ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی بسازید.

مایکروسافت دیزاینر فعلاً سرویسی آزمایشی است و نسخه‌ی کامل بعداً در دسترس قرار می‌گیرد. با به‌روزرسانی اج و کلیک روی گزینه‌ی «+» در بالای صفحه و در نهایت فعال‌سازی گزینه‌ی Designer(Preview) می‌توانید به دیزاینر دسترسی پیدا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات