شارژر پیشرفته ۶۵ وات ایتل با قیمت بسیار منطقی رونمایی شد

جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
شارژر VOLTX 65W ایتل در رنگ سفید
ایتل از شارژر ۶۵ واتی خود با طراحی جمع‌و‌جور، پورت‌های متنوع و قیمت جذاب رونمایی کرد.
تبلیغات

ایتل، برند فعال در بازار گوشی‌های هوشمند که به‌خاطر دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی خود شهرت دارد، با معرفی شارژر VOLTX 65W در هند، طیف محصولاتش را گسترش داده است.

شارژر ایتل VOLTX 65W، توان خروجی حداکثر ۶۵ وات را همراه با طراحی‌‌ کامپکت و مدرن ارائه می‌دهد. قیمت شارژر جدید ایتل در هند ۱٫۶۹۹ روپیه (حدود ۲۰ دلار) است و تنها در رنگ سفید عرضه می‌شود.

براساس گزارش مای‌اسمارت‌پرایس، شارژر جدید ایتل از فناوری گالیم نیترید (GaN) استفاده می‌کند که شارژ سریع‌ و کارآمدتر را در ابعاد کوچک‌تر ممکن می‌کند. شارژر مورد بحث دارای دو پورت USB-C و یک پورت USB-A است و به کاربران امکان می‌دهد که گوشی‌ هوشمند و لپ‌تاپ‌ خود را به‌طور هم‌زمان شارژ کنند.

ایتل ادعا می‌کند که شارژر VOLTX 65W، سرعت سه‌برابر بیشتر از شارژرهای استاندارد ارائه می‌دهد. شارژر مورد بحث قابلیت حفاظت دربرابر ولتاژ اضافی برای اطمینان از ایمنی دستگاه در طول فرآیند شارژ را نیز دارد.

ایتل در ابتدا شارژر جدید خود را به‌طور انحصاری از طریق خرده‌فروشی‌های حضوری عرضه می‌کند. این تصمیم برای تقویت ارتباط برند با شبکه‌ی گسترده‌ی خرده‌فروشی خود و برجسته کردن حضور در بازار خرده‌فروشی آفلاین است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات