کابل جدید شیائومی مخصوص آیفون است و مجوز رسمی اپل را دارد

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یک گوشی با کابل وصل شده به یک تلویزیون
شیائومی کابل مبدل تایپ سی به لایتنینگ جدیدی رونمایی کرده است که گواهی رسمی اپل را دارد.
تبلیغات

شیائومی کابل مبدل Type-C به لایتنینگ، کابل دوگانه‌ی Type-C و کابل مبدل پرسرعت دوگانه‌ی Type-C 6A را در چین رونمایی کرد. تمامی این کابل‌ها یک متر طول دارند و از پلی‌استر بافته‌شده ساخته شده‌اند که مقاومت قابل توجهی در برابر کشیدن و خم شدن دارد.

یک گوشی با کابل وصل شده به یک لپ تاپ

اولین محصول شیائومی، کابل Type-C به لایتنینگ با تأییدیه‌ی رسمی MFi از اپل است و سازگاری کاملی با گوشی آیفون و تبلت اپل دارد.

کابل شیائومی از پروتکل USB 2.0 پشتیبانی می‌کند و تا ۲۰ وات توان شارژ نیز ارائه می‌دهد. قیمت این کابل ۷۹ یوان (حدود ۱۰ دلار) است.

گوشی وصل شده به ماشین از طریق کابل شارژ

دومین محصول شیائومی کابل دوگانه‌ی Type-C کنفی است. این کابل از پروتکل شارژ سریع PD 3.0 پشتیبانی می‌کند و توانایی شارژ گوشی، تبلت و حتی لپ‌تاپ‌ را دارد. مانند کابل Type-C به لایتنینگ، این کابل نیز با پروتکل USB 2.0 سازگاری دارد. قیمت این کابل به ۲۹ یوان (حدود ۴ دلار) می‌رسد.

کابل شارژ در چهار رنگ مشکی، سفید، بنف و قرمز در کنار همدیگر

پیشرفته‌ترین کابل در بین جدیدترین محصولات شیائومی، کابل دوگانه‌ی Type-C 6A کنفی است. این کابل برای انتقال داده‌ها با سرعت زیاد و استفاده‌ی حرفه‌ای طراحی شده و به لطف سازگاری با USB 3.1 نسل دو، کابل برای انتقال تصویر به دستگاهی دیگر، پخش ویدیو 4K بدون افت کیفیت و نرخ نو‌سازی ۶۰ هرتز عملکرد مناسبی دارد.

کابل پیشرفته‌ی شیائومی تا ۱۰۰ وات توان را پشتیبانی می‌کند و از پروتکل PD 3.0 نیز بهره می‌برد. قیمت کابل شارژ شیائومی ۳۹ یوان (حدود ۵ دلار) است و در رنگ‌های خاکستری تیره، خاکستری کهکشانی، قرمز تیره و بنفش عرضه می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات