پوکو F6 شیائومی سرعت شارژ بسیار زیادی خواهد داشت

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
عمر باتری پوکو F5 شیائومی
ردمی نوت ۱۳ توربو که در بازارهای جهانی با نام پوکو F6 عرضه می‌شود، سرعت شارژ بسیار زیادی خواهد داشت.
تبلیغات

شیائومی خود را برای معرفی ردمی نوت ۱۳ توربو آماده می‌کند که در بازارهای جهانی با نام پوکو F6 به فروش خواهد رسید. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از نمایشگر تخت و تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8S نسل ۳ بهره ببرد.

بر اساس اطلاعات فاش‌شده‌ در ویبو، توان شارژ ۹۰ وات پوکو F6 جهشی قابل‌ توجه نسبت‌ به نسل قبلی و قابلیتی غیرمعمول برای موبایلی در این رده‌ی قیمتی محسوب می‌شود.

گفته می‌شود نمایشگر پوکو F6 از وضوح 1.5K (بین 1080p و 1440p) بهره خواهد برد. دوربین اصلی دستگاه احتمالاً از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX882 سونی و دوربین سلفی از حسگر ۲۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های فاش‌شده‌ی پوکو F6 می‌توان به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی اشاره کرد. پشتیبانی از شارژ ۹۰ وات برای گوشی‌های میان‌رده‌ی شیائومی، قابلیتی جذاب محسوب می‌شود و درحال‌حاضر، تنها تعداد محدودی از مدل‌های پرو پلاس خانواده‌ی ردمی نوت و همچنین پوکو F4 GT از ویژگی مذکور پشتیبانی می‌کنند.

قیمت گوشی پوکو مدل F6 هنوز تأیید نشده است و برای اطلاع از سایر مشخصات این دستگاه باید منتظر خبرهای بیشتر باشیم. به‌هرحال انتظار داریم قیمت این محصول کمتر از قیمت گوشی های هم‌رده‌ی رقیب باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات