این ماوس گیمینگ مخصوص سخت‌پسندان است

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
رنگ سفید و سیاه موس گیمینگ HP هایپر اکس با پس زمنیه سبز
موس گیمینگ مینی HyperX‌ با نام Pulsefire Haste 2 Mini در نمایشگاه سالانه CES معرفی شد. این محصول هنوز نیامده، طرفداران خوبی پیدا کرده است.
تبلیغات

شرکت HP در CES 2024 ماوس گیمینگ جدید خود با نام HyperX Pulsefire Haste 2 Mini را معرفی کرد. موس بی‌سیم هایپر اکس جمع‌و‌جور است و با RGB و عمر باتری تا ۱۰۰ ساعت محصول جذابی برای دوست‌داران لوازم جانبی کوچک خواهد بود. محصول گیمینگ HP در رنگ‌های سیاه یا سفید روانه بازار می‌شود و احتمالاً یکی از گزینه‌های بهترین موس گیمینگ سال خواهد بود.

بسته بندی موس گیمینگ مینی هایپر اکس در رنگ های سفید و سیاه

اگر اندازه را در نظر نگیریم، نسخه مینی و معمولی HyperX Pulsefire Haste 2 ویژگی‌های مشابهی دارند. برای مثال، عمر باتری حداکثر ۱۰۰ ساعت و نورپردازی RGB در هر دو محصول دیده می‌شود. علاوه‌براین، هر دو حساسیت حداکثر ۲۶٬۰۰۰ DPI با شتاب ۶۵۰ اینچ‌برثانیه دارند. همچنین، چهار پیش‌تنظیم DPI با اعداد ۴۰۰، ۸۰۰، ۱۶۰۰ و ۳۲۰۰ وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید تا دقت موس با تنظیمات دلخواه شما مطابقت داشته باشد.

گفتنی است که ماوس‌های مینی گیمینگ از موس‌های معمولی وزن سبک‌تری دارند که می‌تواند حرکت آن‌ها را کمی سریع‌تر کند و شاید همان چیزی باشد که شما به آن در بازی‌ها نیاز دارید. علاوه‌براین، ماوس جمع‌وجورتر احتمالاً برای افرادی که دستشان کوچک‌تر است، احساس راحتی بیشتری دارد. باتوجه‌به اینکه HyperX لوازم جانبی گیمینگ با کیفیتی می‌سازد، می‌توان انتظار داشت که Pulsefire Haste 2 Mini نیز محصولی عالی باشد.

لوازم و محتویات جعبه موس گیمینگ مینی هایپر اکس پالس فایر ۲

قیمت موس گیمینگ HyperX به گفته HP حدود ۸۰ دلار اعلام شده است. این موس اچ پی قرار است از اواخر این ماه میلادی روانه بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات