روتر دوگانه شیائومی از اتصال همزمان ۲۵۶ دستگاه وای‌فای پشتیبانی می‌کند

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مودم Whole-Home Router Combo AX3000 شیائومی
شیائومی Whole-Home Combo AX3000 از روتر اصلی و فرعی بهره می‌برد که سرعت اتصال بی‌سیم آن به ۲۹۷۶ مگابیت‌برثانیه می‌رسد.
تبلیغات

شیائومی روتر Whole-Home Combo AX3000 خود را معرفی کرد. این ترکیب شامل روتر اصلی و روتر فرعی می‌شود که راهکار کامل برای رفع نیازهای شبکه‌ی خانگی ارائه می‌دهد.

روتر AX3000 شیائومی از فناوری Mesh این شرکت بهره می‌برد و امکان ایجاد شبکه‌ی ثابت با ترکیب اتصالات سیمی و بی‌سیم را دارد. هر دو روتر اصلی و فرعی از گذرگاه Mesh بلوتوث و رم ۲۵۶ مگابایتی دارند و از اتصال همزمان ۲۰۰ دستگاه بلوتوث و ۲۵۶ دستگاه وای‌فای پشتیبانی می‌کنند و بدین‌ترتیب ظرفیت عملکرد چشمگیری ارائه می‌دهند.

روتر اصلی AX3000 شیائومی چهار پورت اترنت گیگابیتی و روتر فرعی یک پورت اترنت دارد. این درگاه‌ها عملکردهای پیشرفته‌ای مثل WAN دوگانه، تجمع پورت LAN و ثبت نقطه‌ی کور را ارائه می‌دهند و ازنظر تئوری به حداکثر سرعت بی‌سیم ۲۹۷۶ مگابیت‌برثانیه در دوباند ۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز می‌رسند. علاوه‌براین هر دو روتر اصلی و فرعی به چهار تقویت‌کننده‌ی سیگنال مجهز شده‌اند که انتقال و دریافت سیگنال کارآمد را تضمین می‌کند.

مودم Whole-Home Router Combo AX3000 شیائومی
مودم Whole-Home Router Combo AX3000 شیائومی
مودم Whole-Home Router Combo AX3000 شیائومی

ویژگی برجسته‌ی AX3000 شیائومی، آسان بودن راه‌اندازی است. با روشن‌شدن دستگاه، پیکربندی شبکه به‌طور خودکار ارائه می‌شود. با ترکیب جدیدترین فناوری وای‌فای ۶، کاربران از تجربه‌ی اینترنت پرسرعت نیز برای دستگاه‌های بی‌سیم و دستگاه‌های سیمی اطمینان خواهند داشت.

روتر Whole-Home Combo AX3000 شیائومی از ویژگی‌های هوشمندی مثل NFC برای اتصال سریع و بدون نیاز به رمزعبور بهره می‌برد. کاربران می‌توانند گوشی سازگار با NFC خود را در ناحیه‌ی مخصوص روی روتر قرار دهند و سپس به شبکه متصل شوند. این محصول همچنین از برنامه‌ی Mi Home و دستیار صوتی Xiao AI پشتیبانی می‌کند. قیمت روتر شیائومی ۶۹ دلار است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات