شیائومی 13T رتبه ۶۰ فهرست DxOMark را برای عملکرد دوربین به‌ خود اختصاص داد

یک‌شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های سری شیائومی 13T
طبق آزمایش‌های DxOMark، گوشی شیائومی 13T رتبه‌ی ۶۰ بهترین گوشی‌های هوشمند جهان را از نظر عملکرد دوربین دراختیار دارد.
تبلیغات

بی‌شک شیائومی 13T در دسته‌ی گوشی‌های هوشمند رده‌بالا در زمینه عملکرد دوربین قرار می‌گیرد. این محصول از پردازنده Dimensity 8200 Ultra بهره می‌برد که باعث شده به یکی از سریع‌ترین گوشی‌های موجود تبدیل شود. از دیگر ویژگی‌های دستگاه مذکور می‌توان به نمایشگر OLED بزرگ با وضوح بالا، باتری بادوام و سیستم شارژ فوق‌سریع اشاره کرد. اکنون نتایج آزمایش‌های DxOMark نشان می‌دهد دوربین گوشی شیائومی امتیاز کلی ۱۲۳ را به‌دست آورده است. درواقع امتیاز عکاسی آن ۱۳۴ و امتیاز فیلم‌برداری نیز ۱۱۴ اعلام شد.

با افزایش روزافزون تعداد گوشی‌های هوشمندی که برای جلب‌توجه مصرف‌کنندگان به‌خصوص از نظر دوربین رقابت می‌کنند، شیائومی 13T چه عملکردی در مقابل رقبا دارد؟ ارزیابی‌های DxOMark اکنون دید بهتری نسبت‌ به قدرت عکاسی و فیلم‌برداری این دستگاه ارا‌ئه می‌دهد. اگرچه گوشی مذکور امتیاز کلی ۱۲۳ را به‌دست آورده است، در فهرست بهترین‌های بازار قرار نمی‌گیرد.

شیائومی 13T در سیستم رتبه‌بندی جهانی DxOMark جایگاه ۶۰ را به‌خود اختصاص داد. در مقام‌ مقایسه، گلکسی S23 اولترا، هواوی P60 پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس رتبه‌های بالاتری در این معیار دارند اما قیمت گوشی‌ سامسونگ، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل نیز نسبت‌ به قیمت گوشی شیائومی بالاتر است.

امتیاز شیائومی 13T در DxOMark

عملکرد دوربین شیائومی 13T ازنظر نوردهی، کنتراست، تعادل رنگ سفید، حفظ جزئیات، فوکوس خودکار، محدوده‌ی دینامیکی و کاهش نویز بسیار چشمگیر است. بااین‌حال این گوشی در ثبت رنگ‌های دقیق هنگام عکاسی از صحنه‌های شلوغ تا حدودی مشکل دارد و ازطرفی در نور کم جزئیات را از دست می‌دهد.

شیائومی 13T گواهی بر این واقعیت است که عملکرد خوب دوربین همیشه در دستگاه‌های گران‌قیمت ارائه نمی‌شود. این گوشی مجموعه‌ دوربین کاملی ارائه می‌دهد که عکاسان معمولی و افرادی که به‌دنبال کیفیت با قیمت مناسب هستند، گزینه‌ی جذابی به‌نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات