اسپیکر قابل‌حمل ضد آب سامسونگ با عمر باتری ۱۲ ساعته معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اسپیکر ضد آب MX-ST45B سامسونگ با عمر باتری ۱۲ ساعته
سامسونگ از اولین اسپیکر خود برای سال ۲۰۲۳ با قابلیت اتصال همزمان به تلویزیون و گوشی رونمایی کرد.
تبلیغات

سامسونگ اولین نسخه‌ی اضافه‌شده به محصولات صوتی‌اش را برای سال ۲۰۲۳ در قالب اسپیکر قابل حمل با باتری داخلی معرفی کرده است. این اسپیکر که Sound Tower MX-ST45B نام دارد، می‌تواند حداکثر ۱۶۰ وات RMS را ارائه دهد. توان RMS همان قدرتی است که اسپیکر شما می‌تواند در ساعات زیادی در آن سطح به فعالیت خود ادامه دهد. به‌لطف اتصال بلوتوث، اسپیکر جدید سامسونگ توانایی اتصال همزمان به تلویزیون و حداکثر دو گوشی هوشمند را دارد.

باتری Sound Tower MX-ST45B با یک بار شارژ حداکثر ۱۲ ساعت دوام می‌آورد و هنگامی‌که به‌جای وصل‌شدن به منبع انرژی با باتری کار کند، توان خروجی اسپیکر به ۸۰ وات RMS در مقابل ۱۶۰ وات محدود می‌شود. چراغ‌های LED تعبیه‌شده در اسپیکر نیز با ضرباهنگ موسیقی مطابقت دارند و برای مهمانی‌ها صدای بسیار بلندی را ارائه می‌دهد.

قابلیت ضد آب بودن اسپیکر جدید MX-ST45B سامسونگ

اسپیکر قابل حمل سامسونگ برای فضای باز عالی است

اسپیکر Sound Tower MX-ST45B همچنین دارای گواهی IPX5 مقاوم در برابر آب است. در تئوری، این ویژگی باید آن را در برابر پرش کم‌فشار آب محافظت کند. در عمل، رتبه IPX5 باید در برابر نشت‌های اتفاقی و آب و هوای بارانی مقاومت داشته باشد. درهرحال، این محصول سامسونگ، اسپیکر قابل حملی با حداکثر ۱۲ ساعت عمر باتری با یک‌بار شارژ است سامسونگ اعتقاد دارد که افراد شاید بخواهند از آن در داخل و خارج خانه استفاده کنند.

اتصال اسپیکر MX-ST45B سامسونگ به گوشی هوشمند

ازنظر قابلیت حمل، Sound Tower MX-ST45B دارای ابعاد ۲۸۱٫۰ در ۵۶۲٫۰ در ۲۵۶٫۰ میلی‌متر و وزن ۸ کیلوگرم است. ازطرفی دیگر، ورودی ۳٫۵ میلی‌متری و قابلیت کنترل از راه دور دارد؛ اما پورت نوری و اتصال NFC ندارد. این اسپیکر همچنین از پخش موسیقی با USB و فرمت‌های AAC و WAV و FLAC و MP3 پشتیبانی می‌کند.

اکنون به‌نظر می‌رسد اسپیکر MX-ST45B فقط در فروشگاه آنلاین سامسونگ در برزیل با قیمت ۵۷۹ دلار موجود باشد و به‌زودی شاید وارد بازارهای بیشتری شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات