روتر جدید شیائومی با پشتیبانی از وای‌فای ۷ و قیمت رقابتی معرفی شد

سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مودم شیائومی BE7000
روتر جدید وای‌فای ۷ شیائومی موسوم‌ به BE7000 با تراشه‌ی Networking Pro 820 کوالکام و قیمت بسیار مناسب نسبت‌ به رقبا معرفی شد.
تبلیغات

شیائومی روتر جدید وای‌فای ۷ خود را در رویداد MWC ۲۰۲۳ معرفی کرد. این محصول از پلتفرم Networking Pro 820 کوالکام بهره می‌برد و انتظار می‌رود عملکرد قدرتمند و ویژگی‌های هیجان‌انگیزی ارائه دهد.

به گزارش گیزموچاینا، روتر BE7000 شیائومی از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتزی بهره می‌برد. این تراشه در اکثر روترهای وای‌فای ۶، تضمین‌کننده‌ی سرعت بالاتر و اتصال پایدار است. روتر جدید شیائومی برای مدیریت ترافیک سنگین اینترنت طراحی شده است که باعث می‌شود به گزینه‌ای ایدئال برای پخش محتوای باکیفیت، بازی‌های آنلاین و سایر فعالیت‌های سنگین تحت شبکه تبدیل شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های هیجان‌انگیز روتر BE7000 شیائومی، چهار درگاه USB 3.0 و درگاه ۲٫۵ گیگابیتی آن است؛ این یعنی کاربران می‌توانند چندین دستگاه را به‌طور همزمان به این مودم وصل کنند و از سرعت بالا و نرخ تأخیر بسیار ناچیز آن لذت ببرند. از جالب‌ترین قابلیت‌های روتر مذکور، قیمت آن است؛ زیرا شیائومی این محصول را با برچسب مقرون‌به‌صرفه‌ی ۱۰۰۰ یوان (حدود ۱۴۴ دلار) عرضه می‌کند.

عرضه‌ی شیائومی BE7000، برای کاربرانی که به اتصال سریع و قابل‌اطمینان اینترنتی نیاز دارند، خبر بسیار خوبی است. به‌نظر می‌رسد شاهد ارتقا درخورتوجهی در فناوری‌های روترها هستیم و مدل‌های جدید این محصولات مرزهای ارتباطات و شبکه را جابه‌جا کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات