اولین روتر وان‌پلاس با پشتیبانی از سیم‌کارت‌های 4G و 5G معرفی شد

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
روتر وان پلاس هاب 5G
وان‌پلاس با هدف گسترش دامنه‌ی محصولات خود از روتر OnePlus Hub 5G رونمایی کرد. این محصول از جولای ۲۰۲۳ روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

وان‌پلاس در رویداد Cloud 11 Plus، محصولات جدیدی معرفی کرد که از جمله می‌توان به وان‌پلاس ۱۱، وان‌پلاس 11R و هدفون‌ وان‌پلاس بادز پرو اشاره کرد. این شرکت در مراسم خود همچنین از تبلت وان‌پلاس پد و کیبورد مکانیکی جدیدی خود رونمایی کرد.

وان‌پلاس اولین روتر خود موسوم‌به OnePlus Hub 5G را نیز معرفی کرده است و به‌نظر می‌رسد قصد دارد تنوع بیشتری به محصولات خود ببخشد. این برند مدتی قبل با معرفی نمایشگرهای رومیزی رده‌بالا وارد حوزه‌ی گیمینگ شد و کیبورد مکانیکی جدید آن نیز گیمرها را هدف قرار داده است.

درحال‌حاضر بسیاری از جزئیات مربوط به هاب 5G وان‌پلاس اعلام نشده است. این شرکت می‌گوید اولین روتر آن از سیم‌کارت‌های 4G و 5G پشتیبانی می‌کند و به‌عبارت دیگر کاربران می‌توانند سیم‌کارت خود را به‌طور مستقیم در این دستگاه قرار دهند.

روتر 5G وان پلاس

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، روتر 5G وان‌پلاس می‌تواند سیگنال‌های وای‌فای ۶ را به دستگاه‌های اطراف انتقال دهد. علاوه‌براین می‌توانید با اتصال دو یا چند روتر، یک شبکه‌ی مِش بسازید تا اتصال پایدارتر و قدرتمندتری در محیط خانه یا دفتر کار تجربه کنید. این محصول از پروتکل Matter پشتیبانی می‌کند و بنابراین می‌توان آن را به یک هاب خانگی تبدیل کرد.

در تصاویر فاش‌شده از OnePlus Hub 5G هیچ کابلی مشاهده نمی‌شود و این یعنی دستگاه مذکور احتمالاً از باتری داخلی بهره خواهد برد. اگر روتر وان‌پلاس قابل‌شارژ باشد می‌توان آن را به‌راحتی با خود حمل کرد و بدین‌ترتیب کاربران لپ‌تاپ و تبلت‌ می‌توانند بدون نگرانی و کاملاً آزادانه ازطریق وای‌فای به آن متصل شوند. مشخصات کامل این روتر در جولای ۲۰۲۳ و هم‌زمان با عرضه‌ی آن دردسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات