ایسر از ماوس، کیبورد و پروژکتور Vero سازگار با محیط‌زیست رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ایسر از ماوس، صفحه‌کلید و پروژکتور جدید خانواده Vero با بدنه‌هایی ازجنس مواد بازیافتی رونمایی کرد.
تبلیغات

ایسر امروز از خانواده‌ی جدید لوازم جانبی Vero خود، رونمایی کرد. دستگاه‌های سری Vero ازجنس پلاستیک بازیافتی ساخته می‌شوند و بسته‌بندی‌های آن‌ها نیز قابل بازیافت است. ایسر همچنین در محصولات Vero از انواع روش‌ها و مواد سازگار با محیط‌زیست مثل OceanGlass استفاده می‌کند. اکنون این شرکت یک ماوس و کیبورد جدید از سری Vero و همچنین پروژکتور جدیدی به‌نام Vero PD2325W را معرفی کرده است.

به گزارش Windowscentral، مجموعه‌ی ماوس و کیبورد جدید Vero ایسر از نوامبر ۲۰۲۲ با قیمت ۸۰ دلار در ایالات متحده عرضه خواهد شد. پروژکتور Vero PD2325W نیز در سه‌ماهه‌ی سوم سال میلادی جاری با قیمت ۵۵۹ دلار به‌فروش خواهد رسید.

حدود ۶۵ درصد از پوشش بالایی ماوس و کیبورد جدید Vero از جنس پلاستیک بازیافتی است. علاوه‌براین ۳۰ درصد از پوشش زیرین این دو محصول نیز ازجنس پلاستیک بازیافتی است. به‌گفته‌ی ایسر، عمر ماوس جدید این شرکت معادل پنج میلیون کلیک است که این ویژگی باعث کاهش ضایعات الکترونیکی خواهد شد. ایسر ادعا می‌کند ماوس و کیبورد جدید Vero با هربار شارژ تا ۱۸ ساعت شارژدهی خواهند داشت.

پروژکتور Acer Vero

پروژکتور Vero PD2325W نیز از منبع نور LED بهره می‌برد و ایسر اعلام کرده است عمر آن معادل ۳۰ هزار ساعت است. این شرکت همچنین اشاره کرده است طول عمر این پروژکتور نسبت به پروژکتورهایی که از منبع‌نور غیر LED بهره می‌برند بیشتر و مصرف انرژی آن نیز تا ۵۰ درصد بهینه‌تر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات