لپ‌تاپ Spin 5 2022 ایسر با نمایشگر لمسی، قلم استایلوس و تراشه نسل دوازدهم اینتل معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
مدل به‌روز لپ‌تاپ Spin 5 ایسر با تراشه‌ی نسل دوازدهم اینتل، نمایشگر باکیفیت لمسی و پشتیبانی از قلم Wacom معرفی شد.
تبلیغات

اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ تبدیل‌شونده‌ با مشخصات فنی مدرن دارید، می‌توانید نگاهی به Spin 5 2022 ایسر داشته باشید. این دستگاه فقط ۱٫۳ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن ۱۶٫۹ میلی‌متر است. این لپ‌تاپ با این‌ مشخصات، سبک‌ترین دستگاه ۱۴ اینچی بازار نیست اما عمرباتری بسیار خوبی ارائه می‌دهد.

همان‌طور که Windowscentral می‌نویسد، لپ‌تاپ ایسر Spin 5 2022 از نمایشگر ۱۴ اینچی لمسی با وضوح WQXGA (معادل ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل) و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش همچنین گواهی TÜV دارد و این یعنی نور آبی آن برای محافظت از چشم کاهش یافته است. نسبت نمایشگر به بدنه‌ی این دستگاه نیز ۸۸ درصد است. این لپ‌تاپ از لولای ۳۶۰ درجه بهره می‌برد که به شما اجازه می‌دهد از آن در حالت‌های مختلف ازجمله حالت تبلت استفاده کنید.

لپ تاپ ایسر Spin 5 2022

Spin 5 جدید برخلاف بسیاری از لپ‌تاپ‌هایی که از قلم پشتیبانی می‌کنند، جایگاه مخصوصی برای نگه‌داری قلم دارد. این ویژگی باعث می‌شود کاربر همیشه به‌سرعت به قلم دسترسی داشته باشد و از آن برای یادداشت‌برداری و موارد دیگر استفاده کند. قلم این دستگاه Wacom AES 2.0 است و از ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی می‌کند که تجربه‌ای لذت‌بخش شبیه قلم واقعی ارائه می‌دهد.

لپ تاپ ایسر Spin 5 2022

لپ‌تاپ جدید ایسر Spin 5 از دو بلندگو با قابلیت کاهش نویز مبتنی‌بر هوش مصنوعی و صدای DTS بهره می‌برد که آن را به دستگاهی ایدئال برای تماس‌های ویدویی تبدیل کرده است. ایسر از جدیدترین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core i7-1260P، پردازنده‌ی گرافیکی Iris Xe، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی PCIe نسل چهار بهره می‌برد. از دیگر قابلیت‌های مهم این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای 6E AX1675i و درگاه‌های ارتباطی متنوع مثل USB-C با تاندربولت ۴، درگاه HDMI، درگاه USB-A، کارت‌خوان microSD، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون-میکروفون و دو چراغ LED اشاره کرد. ایسر همچنین برای خنک نگه‌داشتن قطعات داخلی از سیستم خنک‌کننده در این دستگاه بهره برده است.

لپ تاپ ایسر Spin 5 2022

یکی از بهتری قابلیت‌های Spin 5 جدید ایسر، صفحه‌کلید آن است که این دستگاه را به گزینه‌ای ایدئال برای استفاده در مدارس، دانشگاه‌ها یا محیط‌های کاری تبدیل می‌کند. اگرچه ابعاد کیبورد این محصول به‌اندازه‌ی صفحه‌کلید محصولات رده‌بالای Dell یا HP نیست، اما ایسر سبک منحصر‌به‌فردی در طراحی آن اعمال کرده است.

Spin 5 ۲۰۲۲ ایسر همچنین به دوربین جلوی ۲٫۱ مگاپیکسلی Full HD مجهز شده است که کیفیت رضایت‌بخشی دارد. البته این دستگاه از Windows Hello پشتیبانی نمی‌کند اما کاربران می‌توانند از حسگر اثرانگشت تعبیه شده روی دکمه‌ی پاور، برای ورود به سیستم‌عامل ویندوز استفاده کنند.

لپ تاپ ایسر Spin 5 2022

Spin 5 جدید ایسر از ماه جولای با قیمت پایه‌ی ۱۳۵۰ دلار به‌فروش خواهد رسید. فروش این محصول در بازارهای اروپا، خاورمیانه و آفریقا نیز از ماه جولای با قیمت ۱۳۹۹ دلار آغاز خواهد شد.

مشخصات

لپ‌تاپ ایسر Spin 5 2022

سیستم‌عامل

ویندوز ۱۱

نمایشگر

۱۴ اینچی لمسی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰، وضوح WQXGA (معادل ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل)، دارای گواهی TÜV برای محافظت از چشم دربرابر نور آبی، نسبت نمایشگر به بدنه ۸۸ درصد

پردازنده

نسل دوازدهم اینتل Core i7-1260P

گرافیک

اینتل Iris Xe

قلم

Wacom AES 2.0

رم

حداکثر ۱۶ گیگبایت LPDDR5

ذخیره‌سازی

حداکثر یک ترابایت PCIe 4.0 SSD

امکان ارتقا حافظه‌ی ذخیره‌سازی

microSD

دوربین جلو

۲٫۱ مگاپیکسلی Full HD

امنیت

حسگر اثرانگشت یکپارچه‌شده با دکمه‌ی پاور

اتصالات

وای‌فای 6E، بلوتوث ۵٫۱

درگاه‌ها

دو درگاه USB-C تاندربولت ۴

دو درگاه USB-A

درگاه HDMI

جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون-میکروفون

صدا

بلندگوی دوگانه DTS

Acer TrueHarmony, PurifiedVoice

Alexa

وزن

۱٫۳ کیلوگرم

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات