کیبورد مکانیکی جدید شیائومی با کلیدهای قابل‌‌تعویض معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
صفحه‌کلید مکانیکی جدید شیائومی با نور پس‌زمینه‌ی LED و دکمه‌های قابل‌تعویض رونمایی شد. این صفحه‌کلید با ویندوز و مک OS سازگاری دارد.
تبلیغات

شیائومی صفحه‌کلید مکانیکی جدیدی رونمایی کرده است که نور پس‌زمینه‌ی LED و طراحی مینیمالیستی دارد. به‌نوشته‌ی Xiaomi Planet، کیبورد شیائومی دکمه‌های قابل‌تعویض دارد، دکمه‌های آبی‌رنگ برای گیمرها طراحی شده‌اند، دکمه‌های نارنجی سروصدایشان کمتر است و برای تایپ‌کردن مناسب‌اند.

کیبورد مکانیکی 2022 شیائومی مشکی روی میز

صفحه‌کلید سیمی شبائومی دکمه‌هایی ارگونومیک دارد که انگشت به‌خوبی روی آن‌ها جای می‌گیرد و احساس خوبی به کاربر منتقل می‌کند. نورپردازی پس‌زمینه‌ی صفحه‌کلید شامل ۶ حالت مختلف برای شخصی‌سازی طبق نظر کاربر است.

به‌گفته‌ی شیائومی، صفحه‌کلید جدید این شرکت با ویندوز و مک OS کار می‌کند و دکمه‌های مختلف برای هر دو سیستم‌عامل ارائه می‌شود. پایه‌ی زیر صفحه‌کلید به شما امکان می‌دهد بین شیب ۴ و ۶ و ۹ درجه یکی را انتخاب کنید. ابعاد صفحه‌کلید جدید شیائومی ۴۲۶ در ۱۲۲ در ۳۸٫۵ میلی‌متر و وزن آن ۹۴۳ گرم اعلام شده است.

کیبورد مکانیکی 2022 شیائومی از نمای نزدیک

صفحه‌ کلید مکانیکی جدید شیائومی فقط برای بازار چین عرضه می‌شود و تا چند روز دیگر دردسترس قرار می‌گیرد. قیمت این صفحه‌کلید ۱۴۹ یوان (تقریباً ۲۲ دلار) است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات