اپل مجیک ترک پد، مجیک کیبورد و مجیک ماوس را در رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه کرد

سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
اپل مجیک ترک پد، مجیک کیبورد و مجیک ماوس را به‌صورت مجزا در رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه می‌کند. این رنگ از لوازم جانبی اپل پیش‌تر به‌صورت مستقل عرضه نمی‌شد.
تبلیغات

اپل هنگام رونمایی نمایشگر Studio Display در رویداد Peek Performance، اعلام کرد به‌زودی مجیک ترک پد (Magic Trackpad) و مجیک کیبورد (Magic Keyboard) و مجیک ماوس (Magic Mouse) را به‌صورت مستقل در رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه می‌کند.

به‌نوشته‌ی 9to5Mac، مدل جدید مجیک کیبورد همان مدلی است که اپل سال گذشته در مراسم Spring Loaded معرفی کرد؛ اما این‌بار با رنگ متفاوتی دردسترس قرار می‌گیرد. گفتنی است اپل همین مدل نقره‌ای و مشکی را پیش‌تر نیز عرضه می‌کرد؛ ولی در شرایطی می‌توانستید به آن دسترسی پیدا کنید که مدلی از آی مک را با رنگ مشابه بخرید.

مدل یادشده از صفحه‌کلید اپل مجهز به فناوری تاچ ID است و کلیدهای جدیدی برای ایموجی و اسپات‌لایت و Do Not Disturb و قفل‌کردن مک دارد. مجیک کیبورد اپل در مدلی مجهز به Numpad نیز عرضه می‌شود.

مجیک ماوس نیز همچنان به درگاه قدیمی لایتنینگ در بخش پشتی اتکا می‌کند. این طراحی بارها با انتقاد مواجه شده است؛ چون باعث می‌شود کاربر نتواند هنگام شارژکردن مجیک ماوس از آن استفاده کند.

تمامی محصولات جدید اپل ازطریق فروشگاه آنلاین این شرکت دردسترس هستند. مجیک کیبورد در رنگ نقره‌ای و مشکی به‌صورت مستقل با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات