پاوربانک ۲۷ میلیون میلی‌آمپرساعتی با توانایی شارژ هزاران گوشی هوشمند ساخته شد

سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
فردی پاوربانکی ۲۷ میلیون میلی‌آمپر‌ساعتی ساخته است که می‌تواند تلویزیون و ماشین لباس‌شویی و هزاران گوشی هوشمند را شارژ کند.
تبلیغات

آیا تا‌به‌حال احساس کرده‌اید که پاوربانک قابل‌حمل شما نمی‌تواند میزان انرژی موردنیاز دستگاه‌های مختلف را تأمین کند؟ هاندی گنگ، ستاره چینی یوتیوب، نیز همین احساس را می‌کرد؛ بنابراین، هیولایی ۲۷ میلیون میلی‌آمپر‌ساعتی ساخت که نه‌تنها می‌تواند هزاران گوشی را شارژ کند؛ بلکه می‌تواند انرژی لازم برای لوازم خانگی مختلف مانند ماشین لباس‌شویی را نیز تأمین کند. البته این نکته را نباید فراموش کنید که پاوربانک هاندی گنگ را نمی‌توانید در جیب پشتی شلوارتان قرار دهید!

به‌گزارش تک‌اسپات، گنگ پروژه‌ی خانگی خود را با جوش‌دادن قاب ۵٫۹ در ۳٫۹ فوتی پاوربانک به یکدیگر آغاز کرد. درست است که اندازه‌ی بزرگ آن باعث می‌شود این محصول مانند اجداد خود به‌راحتی قابل‌حمل نباشد، حداقل چرخ‌هایی به آن اضافه شده‌اند که جابه‌جایی را آسان‌تر می‌کنند. در‌ادامه، ویدئو معرفی پاوربانک ساخت هاندی گنگ را مشاهده می‌کنید:

به‌نظر می‌رسد بیشتر نیرو را همان نوع پک‌های باتری عظیم و تختی تأمین می‌کنند که در خودروهای برقی پیدا می‌کنید‌. گنگ می‌گوید ظرفیت ۲۷ میلیون میلی‌آمپر‌ساعتی برای شارژ کامل حدود ۵،۰۰۰ گوشی با باتری‌های ۳،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی کافی است. همچنین، دستگاه مذکور از ۶۰ سوکت برق برای شارژ هم‌زمان چندین دستگاه تلفن‌همراه و پاوربانک‌های استاندارد بهره می‌برد.

همان‌طورکه در ابتدای مطلب اشاره کردیم، گوشی‌های هوشمند تنها دستگاه‌هایی نیستند که با این پاوربانک شارژ می‌شوند. گنگ نیز در ویدئو خود نشان می‌دهد که چگونه اسکوتر برقی‌ای که در‌کنار جاده قرار دارد، با پاوربانکش می‌توان شارژ کرد.

احتمالاً یکی از کاربردهای جذاب‌ پاوربانک گنگ، برق‌رسانی به لوازم خانگی خارج از منزل است. وی در کانال خود نشان می‌دهد چگونه می‌توان از این محصول برای روشن‌کردن تلویزیونی با نمایشگر بزرگ هنگام ماهی‌گیری استفاده کرد یا کنار رودخانه با ماشین ‌لباس‌شویی رخت‌ها را شست. وی درنهایت، حتی ماهی صید‌شده را با قابلمه‌ای برقی می‌پزد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات